Tamponi ei mene

Anonyymi

Eli siis oon 14 neitsyt tyttö ja oon tässä pari päivää koittanu saada tamponia mut en vaan tajua miten se mahtuis sinne... jos venytän kunnolla nään sen reijän mut sit siinä vieressä on semmonen outo juttu enkä tiiä mikä ja siis se näyttää myös siltä et se emätin on jotenki kolmessa osassa😩 auttakaaa

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pese kädet huolellisesti ennen tamponin asettamista. ...
      Etsi itselle mukava asento ja raota kädellä häpyhuulia samalla vieden tamponin pyöristettyä päätä rauhallisesti emättimen sisään. ...
      Kun tamponi on asetettu oikein, sen käyttö ei tunnu juuri miltään.

• Anonyymi

Immenkalvon aukko ei aina ole yhtenäinen ja jos se näyttää kolmiosaiselta niin se ei ole epänormaalia. Ekalla kerralla tamponia sisään työntäessä jotain voi revetä ja voi vuotaa verta, mut veikkaan ettei se satu suuremmin eikä vie sulta määritelmän mukaita neitsyyttä. Kokeile ihan oman uskalluksesi mukaan ja jos olet epävarma niin käy rohkeasti lääkärillä.

Vilkaise wikipediasta hakusana immenkalvo (en uskalla linkittää ettei algoritmi poista viestiä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60