Oikeaa korvaa särkee ja poski on siitä alta vähän turvoksissa ja arka. Voisko mulla olla vaikka sylkirauhasen tulehdus vai voisko se johtua hampaista? Ongelma on siinä että mä en millään uskaltais mennä lääkäriin, en oo hammashoitoonkaan uskaltanut mennä kuin nukutuksessa, vaikka tiedänkin että tällainen pelko on järjetöntä. Mikä neuvoks?
Olen 15-vuotias jos sillä nyt jotain väliä on. Asiallisia vastauksia kiitos, ei mitään syöpävitsejä!
Korvaa särkee
Anonyymi
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Älä IKINÄ katso netistä. Mutta en usko että on mitään vakavaa. Jos jatkuu pidempään niin suosittelen menemään lääkäriin. (Peloistasi huolimatta.)
- Anonyymi
No, tää kääntyikin sitten aika tavalliseksi nuhakuumeeksi. Lipitän kuumaa teetä ja syön buranaa ja odottelen että tää menee ohi.
- aloittaja- Anonyymi
Nyt se alkaa olla ohi. Hyvä juttu.
- aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667