Jouduimme vaihtamaan päiväkotia, koska kunta pakotti. Pitää käydä esikoulu Rajakylän päiväkodissa, koska ”lähikouluperiaate”. Inha paikka. En veisi, jos ei tarvitsisi. Rakkaasta Teknologiakylän päiväkodista lopetettiin esikouluipetus. Pakko muuttaa nopeasti idylliselle paikkakunnalle.
Rajkylän päiväkoti
Anonyymi
1
183
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen kyllä huomannut, että eivät ne uudet ja hienot tilat tee päiväkotia hyväksi. Oleellista on se, kuinka meidän perheenä kohdataan, kuinka hoitajat ja opettajat suhtautuvat lapseen, onko lämmintä sydäntä ja halua keskiityä lapseen. Henkilökunnan keskinäisen yhteistyön toimiminen ja yleinen ilmapiiri ovat myös tärkeitä. Rajakylän päiväkoti on onnistunut näissä asioissa hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657