Nakukuvat, ahdistaa

Anonyymi

Oon vasta 13 vuotias tyttö ja en tiiä johtuuko tää siitä että mulla ois huono itsetunto vai jostain muusta mutta lataan aina välillä kik nimisen sovelluksen jossa voi puhuu anonyyminä. Mutta siis mä kerron tän nyt nopeesti eli mä juttelin yhen 03 pojan kanssa se on mua siis kai 3-4 vuotta vanhempi ja se sai mut puhuttuu laittaa sille kuvan mun r1nnoist ja sen jälkee viel pepusta. Tän jälkee mua alko kaduttaa ja pyysin että voiks se poistaa ne kuvat. Se sano että ei poista jos en laita videoa missä 1tsetydytän. Hätäännyin ja laitoin sen. Se sano että poisti kaks ekaa kuvaa mut mun piti "totella" sitä että se poistaa videon. En enää laittanu mitää ja se uhkas levittää mun kuvat kavereillee. Sit keskusteltii ja se sano että ei levitä mut ei aijo poistaa niitä. Jankkasin sille että poistaa mut ei se poistanu.

Ahdistaa tosi paljon että sillä on kuviamusts, miten saan unohdettuu tän? Mitä teen jos se kysyy lisää kuvia?

5

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro jollekkin aikuiselle. Mulle on käyny noin enkä puhunu siitä ja se johti mukka masennukseen. Tai jos et aikuiselle uskalla kertoo kerro kaverille.

• Anonyymi

Se kiristää sua ja saattaa tehdä samoin muillekin. Kerro ehdottomasti jollekin aikuselle.

• Anonyymi

ja äläkä laita yhtään kuvaa tai videoo enää, koska se jatkuu maailman tappiin asti....

• Anonyymi

Kerro aikuiselle. Tämä on poliisi asia ja sinua vanhempi poika käytti nuoruttasi hyväksi, että saisi sinusta kuvia. Se on rikos ja tuollainen käytös kehittyy pahemmaksi ajan kanssa, jos sitä ei ajoissa korjata.
      Sinussa ei ole mitään vikaa. Ole rohkea, mene kertomaan asiasta luotettvalle aikuiselle ja, että yhdessä otatte yhteyttä poliisille.

• Anonyymi

Myös säästä kaikki viestit mitä olet pojan kanssa puhunut. Älä poista niitä. Siinä on todisteet, joiden avulla poliisi saa hänet kiinni ja mahdollisesti kuvat yms. pois häneltä, ettei ne ole jaettavissa minnekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60