Mistä töitä, olen hieroja?
Vapaat työpaikat julkisuuteen
14
124
Vastaukset
- Anonyymi
Hieronta alan tuntijoita tuntuu Janakkalan alueella olevan.
- Anonyymi
Tarvitsetko palvelua virasto aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsetko palvelua virasto aikaan?
Ai niin... Unohdin... Olenkin lomalla...
Miten saataisiin bisneksiin buustia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin... Unohdin... Olenkin lomalla...
Miten saataisiin bisneksiin buustia?Illalla kirjoitan hieronta bisnekseen liittyvästä perheestä. Nyt ei tule nimi mieleen.
- Anonyymi
Ja vähän sieltä vierestäkin.
- Anonyymi
Janakkalan mies kyllä hieronta asioihin syventynyt varsinkin siihen talous puoleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Illalla kirjoitan hieronta bisnekseen liittyvästä perheestä. Nyt ei tule nimi mieleen.
Ei muista vieläkään.
- Anonyymi
Työvoimapulahihhulit sais kertoa muillekkin, missä niitä työpaikkoja on. Poliitikot puhuvat tunnetusti lööperiä. Rosvoparooni- ja huutolaisuusaika on palannut
- Anonyymi
arpamyynti thai nainen
- Anonyymi
Kuulemma valtava työvoimapula on edelleen, nyt tarvitaan lisää työvoimaa!!
- Anonyymi
Turenkiin?
Ei kiitos tähän työhön.
- Anonyymi
Turengissa hyvät mahdollisuudet
- Anonyymi
Haluan Tuunata BMW :n hienoksi.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804