Lehtinen tuli. Uskaltaakohan ilmoittautua mihinkään kun korona jyllää. Ja epä näytä jokilatvassa tietävän että Nivalan postitomipaikat on muuttunu. Ei oo enää Karvoskylää ollu vuosiin.
Kansalaisopisto
8
138
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin uskaltaa ilmoittautua kun muistaa että ne terveyssuositukset on tarkoitettu noudatettaviksi. Käsidesiä paikalle ja turvavälit kuntoon.
- Anonyymi
Ja jos joku yskäisee edes, niin kiljuen karkuun.
- Anonyymi
Taijan jättää tänä vuonna väliin.
- Anonyymi
Ei kannata ees aatella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata ees aatella
Rutto pahenee nyt kuin tulipalo.. Ei hyvältä näytä ihmiskunnalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rutto pahenee nyt kuin tulipalo.. Ei hyvältä näytä ihmiskunnalle
Nii tekkee. Minä jään kotiin, rahan tuhlausta tässä tilanteessa.
- Anonyymi
Eihän siitä oo kun 5 vuotta kun invalan osoitteet muuttui. Ei kait sitä vielä voi tietää, ja kuvaako tuo tietämättömyys tasoa
- Anonyymi
Hankalaa käydä tämmöisen vuorotyöläisen oli koronaa ilmassa tai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645