Tuntuu nyt siltä etä se on tämän tytön mrnoa myt kun Komistus saapui politiikan yötunneilla pistämähän asiat kuntohoon Prinssi Junes paljasti IIIIIIIIIISON RINGIN <3 ajaa ferrarilla = punainen ratsu, on se romoaantikoko
Ihastuin Juneksen sinisiin silmin ja puolueälyyn!
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Junes on tulevaisuus kokko suooogklgslLkdfldlfökdflelle tai sitten ainakin poaras VAAIHTOEHTO MITÄ meillä suomiruotsille OLE OLEMASS!!!
- Anonyymi
Puolueäly, mikä se on . Kuka on tämä Junes???
- Anonyymi
Onhan sillä Lokkan (vertaa Orpo - Orpon) kihlatullakin silmät.
Äärivasemmistolainen roskaväki on laajentanut aivopieruillensa tilaa Räkättiverkoston ulkopuolelle. Tuntuiko teistä niin yksinäiseltä siellä, räksyttäessänne vain toisillenne? Sitten oivalsitte, että tarvitsette yleisöä, jolle kiukutella kun yhteiskunta on mätä?
Voitteko omim sanoin määritellä äärivasemmistolaisem elämämtarkoituksen? Asiallista keskustelua.- Anonyymi
Onko se joku prno tähti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se joku prno tähti?
Joo komein suomaöainen täköllä hetkellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo komein suomaöainen täköllä hetkellä
Miksi joku pervo antipersu haluaa ilmasta ihailuaan täällä ?
Kuka on Junes Lokka???
- Anonyymi
Nähtävästi joku antipersun hiekkalaatikon suuri sankari.
Anonyymi kirjoitti:
Nähtävästi joku antipersun hiekkalaatikon suuri sankari.
Antipersun elämä on yhtä larppausta.
- Anonyymi
Persumielinen kaveri, joka on liian kahjo jopa persuihin.
- Anonyymi
"Juneksen sinisiin silmin"
Edustaako hän niitä (perus)arjalaisia?- Anonyymi
Junes, pellavapää! Tähtikirkkaat, safiirinsiniset silmät ja ihokin kuin maitomaista, herkkää alabasteria.
- Anonyymi
Junes???
Pitäisikö tuntea? - Anonyymi
Pentti Linkola tokaisi eräässä haastattelussa, kysyttäessä mitä mieltä hän on Sipilästä: "se kaveri on täysi idiootti". Ei sinällään ettäkö tämä suoraan tähän yhteyteen sopisi, mutta jos Linkola vielä eläisi, hän varmaan olisi tällä hetkellä kalastelemassa ja miettisi jotain aivan muuta. Ehkäpä pyydystämänsä kalan poliittista suuntausta tai silmien väriä?
- Anonyymi
Tuntyui että tuo sinivalkoinen komistus tuli minunkin yöhöni ja täyustto kaikki suomineidon toiveet, on se komia sotilas!!! ooohosfd
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421