Onko vähän aamu seitsemän jälkeen hyvä aika kilpirauhaskokeille?
Jossain sanottiin, että seitsemän jälkeen, mutta yleisemmin ohjaistetaan, että vasta 8 jälkeen.
Jossain luki niinkin, että voi ottaa mihin aikaan vain ja näytteenottoaika huomioidaan tulosten suhteen..
mutta sehän on yksilöllistäkin miten arvot muuttuu päivän mittaan ja mieluiten otan ne aamulla, kun tulos on selvin.
Näytteenottoajasta
Anonyymi
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Aamulla ne kai on parhain ottaa. Meidän labrassa oli ohje, että Tsh ennen kymmentä.
- Anonyymi
Tämä ohjeistus ollut pitkään joo, mutta aloittajalla lienee uudempaa tietoa. Ne tosiaan vaihtelee päivän mittaan jonkin verran ja vaihtelua on myös yksilöiden välillä on eroa mm. unirytmin mukaan. On noudatettu kaavamaista tapaa, koska se on helppo toteuttaa.
Hashimoto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175