Terveisten ajoa ihmisten laiturin vierestä en käsitä. Mitä veneiljän päässä liikkuu kun hän ajaa moottoriveneellään aivan laiturin vierestä menemään. Katse tiukasti kohdistettuna laiturilla istujaan. Tuttuja tunnistettavia henkilöitä ja jo iäkkäitäkin ihmisiä. Mikä antaa oikeuden tulla aivan toisen rantalaiturin alueelle järven puolelta. Tuskin maalla tulisi talsimaan ja ihmettelemään mitä mökillä touhutaan muutaman kymmenen metrin päästä mökkiä.
Laiturin vierestä veneilijät
11
164
Vastaukset
- Anonyymi
Iuonto kutsuu... Iuonto se on joka kutsuu.....
- Anonyymi
Ai ja minäkö luulin että uteliaisuus ja ilkeämielisyys. Järvellä ja luonnossa on tilaa muuallakin, kuin naapurin laiturinvieressä moottoriveneellä ajella.
- Anonyymi
Jos olet niin viehkeä että uroilla hyrrää muuallakin kuin päässä.
- Anonyymi
Ota kuvvaa mieluummin livenä. Ja tekeillä zoomata. Nii. joha loppuu venneellä hurruuttelu. Voiha sitä moottoria säätääkki nii ei pahasti pätkittele.
- Anonyymi
Jos se tulee katsomaan mitä on syömässä. Jos sillä on nälä. Pitäisi varmaan tarjota. Tiedätkö?
- Anonyymi
Tiukat otteet tiirailijoita vastaan. Katsoa saa mutta kytätä ei. Se häiritsee. Kun tunnetaan tekijät voi käydä Juttelemassa ja kysellä tuoreet Kuulumiset?
- Anonyymi
Joko on asettunna pärsyttely laeturin kuppeessa?
- Anonyymi
Voihan sitä tosiaan käydä kyselemäs heiltä, satutko muistamaan ,mitä tein eilen ja millaisissa vaatteissa, tietää,jos ei ite muista justiinsa. Ymmärtävät ,jos ovat yhtään fiksuja,vaik luulen kyllä. Joo kuvaa feissiin,auttaa kyllä.
- Anonyymi
Kirjoitus perustuu täydelliseen tietämättömyyteen, missä kenties uusi ranta-asukas kuvittelee omistavansa myös veden. Maalta katsottaessa laiturin vieressä ajava voi tosiasiassa olla sadan jopa kahdensadan metrin päässä. Tämä kokemus kymmeniä vuosia rannalla asuneena.
- Anonyymi
Pari kolme veneen mittaa, ei enempää. Katse tiukasti laituriinpäin. Laiturilta katsottuna ei maalta. Perustuu omiin kokemuksiini.
- Anonyymi
Jotkut ajaa jopa kaiturin ali tai ylikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349