Oi miten minä rakastan löhöämistä.
Ei tarvitse tikkua ristiin laittaa.
Ei ketään passata.
Ei kukaan ole ronkumassa mitään.
Autonomistaja tuossa kiroili jonkun hiton syylärin ja piiputuksen takia.
Voi miten säälittävää.
Kun ei ole autoa, on huoleton olo.
Bussi kulkee ja taxi.
Toinen oli lähdössä sähkömoponsa kanssa marjaan.
Jarrut ei toiminut.
Hah hah senkin sähkönkuluttaja.
Ottakoon jalat alleen tai munamankelin.
Niin, juuri ja juuri jaksan nousta lataamaan kahvia.
Kaupasta saa kaikki valmiina.
Jätskiä pakkasesta ja soffalle katsomaan hirveän lihavia amerikkalaisia.
Antaa muiden pestä hiki päässä mattoja ja raahata niitä eestaas.
Minä luovuin matoista.
Antaa muiden noukkia marjoja, sieniä.
Minä haen kaupan pakkasesta marjat.
Antaa muiden kantaa tynnyreittäin viiniä alkosta ja keskihöpinää salkullisia kookaupasta.
Minä juon kraanavettä.
Jaaha kaffee on valmista.
Kuka nostaisi minut ylös tästä äärettömän leveästä ja mukavasta sängystä.
Löhöäminen on rautaa
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en jaksaisi katsella kaltaisiasi läskikasoja edes makuuasennossa. Minulla on elämää ja liikkuu muutkin osat kuin silmän valkuaiset.
- Anonyymi
Oletko nähnyt aloittajan ihan livenä, kun tiedät hänen läskinsä? Luulen, että 2lesken on ihan normaalipainoinen, kun ei käytä edes alkoholia.
Ano Tänään 16.32
Tuossa sinun sanossasi on syy, miksi on hyvä löhötä yksin.
Kukaan ei sano, että tissit ovat liian pienet, isot, roikkuvat.
Tai että vatsanahkasi on venynyt, vanunut.
Tai olet liian aina jotain.
Vaikka ei olisi varsinaista syytäkään.
Kun jonkun pitää vaan olla ilkeä ja pahoittaa toisen mieli.
Ei arvostelua
Ei miellyttämistä
EI suorituspaineita.
Ihanaa olla 66-vee yksin ja vapaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nähnyt aloittajan ihan livenä, kun tiedät hänen läskinsä? Luulen, että 2lesken on ihan normaalipainoinen, kun ei käytä edes alkoholia.
Onko alkoholilla jotain tekemistä lihavuuden tai laihuuden kanssa? Laihuuden ehkä jos jättää syömättä.
Lesken on muuten antanut itsestäänkuvan herkuttelevana heps hups keikkana. Silloin kun on rahaa, ahmii. Ei tarkoita tietenkään, että olisi piiloindeksit korkealla, mutta lähellä kuitenkin. Anonyymi kirjoitti:
Ano Tänään 17.33
Valitettavasti on nyt tullut kiloja lisää.
Vaikka lenkkeilen päivittäin koiran kanssa, ei se riitä.
Sitten löhöän liikaa.
Olen makuri.
Tykkään pullakaffeista ja karkeista.
Kun lopetin viinan käytön, siihen tuli tilalle kahvit kastamisineen.
Ja muukin herkuttelu.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano Tänään 17.33
Valitettavasti on nyt tullut kiloja lisää.
Vaikka lenkkeilen päivittäin koiran kanssa, ei se riitä.
Sitten löhöän liikaa.
Olen makuri.
Tykkään pullakaffeista ja karkeista.
Kun lopetin viinan käytön, siihen tuli tilalle kahvit kastamisineen.
Ja muukin herkuttelu.Tuhon tietä kuljet. - Nm. Herkut hiiteen
Anonyymi kirjoitti:
Tuhon tietä kuljet. - Nm. Herkut hiiteen
Ano Eilen 23:35
Olen jättänyt taakseni viinan, laulun ja miehet.
Jäi vain sirpaleiset muistot.
Tuhon tie alkoi 66 vuotta sitten ja loppuu muistolehtoon, nimettömänä.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano Eilen 23:35
Olen jättänyt taakseni viinan, laulun ja miehet.
Jäi vain sirpaleiset muistot.
Tuhon tie alkoi 66 vuotta sitten ja loppuu muistolehtoon, nimettömänä.Sitten on kovasti helppoa jättää sokeriset rasvaherkutkin. - Nm. Ryhdistäydy
- Anonyymi
Oi miten minä rakastan löhöämistä. - joskus
Ei tarvitse tikkua ristiin laittaa. - turhautuisin
Ei ketään passata. - haluan auttaa, saan siitä voimaa itselleni.
Ei kukaan ole ronkumassa mitään. - sitten kukaan ei tarvitsisi minua, olisin tarpeeton.
Autonomistaja tuossa kiroili jonkun hiton syylärin ja piiputuksen takia.
Voi miten säälittävää. - ostin viime viikolla uuden
Kun ei ole autoa, on huoleton olo. - vi'''''''' kun ovat halventaneet varustusta, hinta on kyllä noussut. Valvoin pari yötä, teen valituksen myyjälle, peruutustutka ei ainakaan toimi oikein. Se on turvallisuutta.
Bussi kulkee ja taxi. Loistavaa! Kaikki saavat mennä ja vaihtaa paikkaa, se on oikein.
Toinen oli lähdössä sähkömoponsa kanssa marjaan.
Jarrut ei toiminut. - Ei ole kokemusta.
Hah hah senkin sähkönkuluttaja. - Autoa ja hieman normien mukaan vähän liian isoa asuntoa lukuunottamatta olen viimeisen päälle kierrättäjä ja noudatan kaikkia luonnonsäästö-ohjeita. Kun olen koko elämäni elänyt ihmisiksi, jotain luksusta kuuluu olla.
Ottakoon jalat alleen tai munamankelin. - Liikun keskivertoa enemmän ikäisekseni.
Niin, juuri ja juuri jaksan nousta lataamaan kahvia. - Aamulla pomppaan sängystä energisenä, paan käit ristiin äitin sanonnan mukaan ja kiitän uudesta päivästä.
Kaupasta saa kaikki valmiina. - En osta valmisruokia, teen alusta lähtien kaikki itse ja opetan ne lapsenlapsille. Tänään eivät suostuneet edes maistamaan kanttarelli-pekoni-keittoa. Suuremmoista herkkua. Surua vähän, en hallitse hymiöitä.
Jätskiä pakkasesta ja soffalle katsomaan hirveän lihavia amerikkalaisia. - Jätski on joskus hyvää, suolakinuski lempi, katson rikossarjoja.
Antaa muiden pestä hiki päässä mattoja ja raahata niitä eestaas.
Minä luovuin matoista. - Pesen mattoja, omia ja autettavien, puhdistaa ajatuksia. Lapsenlapsi lähti opiskelemaan ja haki mummultä pestyn maton, pari pannulappua, uunihanskan ja Arabian vuoan, on opetellut makaronilaatikon.
Antaa muiden noukkia marjoja, sieniä.
Minä haen kaupan pakkasesta marjat. - Noukin paljon itselle ja myös muille ja tunnen sen jälkeen olevani oikea, tarpeelinen ihminen. Vävy palkitsi pussillisella kanttarelleja. Kun antaa niin saa.
Antaa muiden kantaa tynnyreittäin viiniä alkosta ja keskihöpinää salkullisia kookaupasta.
Minä juon kraanavettä.´- Tarvitsen kaiken hääräämiseni vastapainoksi muutaman grogin avulla pääsyä sellaiseen tilaan, jossa ei tarvii pyrkiä mihinkään eikä suorittaa mitään. Vielä on monta alkoholitonta päivää grogien välissä. En usko että voi päästä tilaan jossa ei ole yhtään pahetta. En tiedä mikä itselleni tulisi tilalle, turhautumista elämään - epäilen.
Aloitus oli niin houkuttava, eläkeläismäistä. Nii´in? Mikä se paras elämä?Ano 18.47
Vähän lisään.
Tänään oli oikein löhöpäivä.
Huomenna otan mukaani lentolaukkuni ja menen bussilla keskustaan.
Haen 24.juomapullopaketin ja hedelmiä.
Sekä hygieniatarvikkeita.
Kävelen muutaman kilometrin palvelukotiin.
Hoitaja tuo veljeni pyörätuolilla alas ja annan tuomiset hänelle.
Vien veljeni kahville sairaalan kanttiiniin.
Maski kasvoilla.
Rupatellaan niitä nitä ja vien hänet takaisin aulaan.
Hoidan vielä jotain edunvalvontaan liittyvää, jos veljelläni on jotain asioita.
Soitto hoitajalle ja hän hakee veljeni aulasta.
Otan lentolaukkuni ja kävelen takaisin keskustaan.
Hoidan omat ostokseni ja bussilla takaisin.
Matkat maalle kuumassa bussissa 70 kilsaa yhteensä.
Ei aavistustakaan mikä on syyläri ja missä.
Sähkömopo ärsyttää siksi, kun meillä on vuokrassa sähkö mukana.
Lataajat ja auton lämmittäjät käyttävät sähköä minun laskuuni.
En kyllä koskaan kiitä etukäteen päivästä.
Jälkikäteen kiitän raittiista päivästä.
Ja vielä tenavia tähän maailman.
En ikimaailmassa ole halunnut enkä tehnyt enkä katunut. Huh huh.
Olen ja elän.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 18.47
Vähän lisään.
Tänään oli oikein löhöpäivä.
Huomenna otan mukaani lentolaukkuni ja menen bussilla keskustaan.
Haen 24.juomapullopaketin ja hedelmiä.
Sekä hygieniatarvikkeita.
Kävelen muutaman kilometrin palvelukotiin.
Hoitaja tuo veljeni pyörätuolilla alas ja annan tuomiset hänelle.
Vien veljeni kahville sairaalan kanttiiniin.
Maski kasvoilla.
Rupatellaan niitä nitä ja vien hänet takaisin aulaan.
Hoidan vielä jotain edunvalvontaan liittyvää, jos veljelläni on jotain asioita.
Soitto hoitajalle ja hän hakee veljeni aulasta.
Otan lentolaukkuni ja kävelen takaisin keskustaan.
Hoidan omat ostokseni ja bussilla takaisin.
Matkat maalle kuumassa bussissa 70 kilsaa yhteensä.
Ei aavistustakaan mikä on syyläri ja missä.
Sähkömopo ärsyttää siksi, kun meillä on vuokrassa sähkö mukana.
Lataajat ja auton lämmittäjät käyttävät sähköä minun laskuuni.
En kyllä koskaan kiitä etukäteen päivästä.
Jälkikäteen kiitän raittiista päivästä.
Ja vielä tenavia tähän maailman.
En ikimaailmassa ole halunnut enkä tehnyt enkä katunut. Huh huh.
Olen ja elän.Toivon elämääsi siunausta ja voimaa. Kunpa itsekin löytäisin rauhan ja tunteen että näin eläen on hyvä. Ja sen että nyt elän tässä ja tämä on just sitä. Riuhtomatta. On paljon hyviä päiviä, ei kaikki. Tänään 18:47
Anonyymi kirjoitti:
Toivon elämääsi siunausta ja voimaa. Kunpa itsekin löytäisin rauhan ja tunteen että näin eläen on hyvä. Ja sen että nyt elän tässä ja tämä on just sitä. Riuhtomatta. On paljon hyviä päiviä, ei kaikki. Tänään 18:47
Ano Eilen 21:03
Siunauksen toivotus on kuin suoraan sisareltani.
Hän joka käy veljeään katsomassa kolmekertaa vuodessa palvelukodissa.
On niin helppoa heittää läppää puhelimessa ja tekstareilla, mutta konkreettiset teot puhuvat puolestaan.
Muuten:
Miksiköhän kirkon ovessa lukee isolla tekstillä:
"Vain terveet ihmiset ovat tervetulleita kirkkoon"- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano Eilen 21:03
Siunauksen toivotus on kuin suoraan sisareltani.
Hän joka käy veljeään katsomassa kolmekertaa vuodessa palvelukodissa.
On niin helppoa heittää läppää puhelimessa ja tekstareilla, mutta konkreettiset teot puhuvat puolestaan.
Muuten:
Miksiköhän kirkon ovessa lukee isolla tekstillä:
"Vain terveet ihmiset ovat tervetulleita kirkkoon"Pitää katsoa lukeeko meidän kirkossa, mutta jos lukee, johtuu pelkästään koronasta. Kirkko noudattaa ramatun lausetta; Evät terveet tarvitse parantamista vaan sairaat (? meniköhän ihan oikein, en lue raamattua.) Kirkkoon saavat kaikki tulla, kukaan ei kysele. Mutta ainakin meidän seurakunnan papit ovat varovaisia mahdollisesta tartuntaepidemiasta kirkonmenoissa. Kirkosta levinneestä koronasta syntyisi varmaan järjetön hulapaloo.
Arvostan konkreettisia tekojasi, toisten auttamista. Löhösi on ansaittua, ja oli miten oli, ei olisi pitänyt lainkaan ottaa kantaa, luulin olevani nokkela, pidän, jopa nautin kirjoittamisesta. Sorry! - Anonyymi
Voi harmi kun oot varmaankin naisimmeinen, jos oisit ollu mies, oisin sut yrittänyt iskee kaikin voimin. Mut lespoks en tiiä ossaanko. Ja ruppeisitko sää.
- Anonyymi
Terkkariosastoilla, hoito- ja hoivakodeissa on kahdenlaisia iäkkäitä ihmisiä: liikkuvia, viitseliäitä ja yritteliäitä, jotka vaivoistaan ja vioistaan huolimatta koettavat tehdä ja toimittaa mahdollisimman paljon puuhia itsekseen. He saattavat olla iäkkäitä ja fyysisesti huonokuntoisiakin, mutta henkinen kapasiteetti estää veltostumasta.
Sitten on se toinen ihmislaji, joka ei tahdo eväänsä liikauttaa, vaikka liikuntakykyä ja -taitoa olisi jäljellä vielä paljonkin. Mikä on sellaisen ihmisen ongelma, joka siitä huolimatta, että pystyisi ja kykenisi, ei tee mitään itsenäisesti, ei edes hygienia- / intiimiteettiasioiden hoitamista? Vastaus: henkinen taso on nolla tai miinuksella.
Joten ole varovainen löhöämisen, laiskottelun ja viitsimättömyyden kanssa. Ne kostautuvat sekä fyysisesti että varsinkin hengen hapertumisena. - Nm. Puuhastelu piristääAno 19.33
Hoivakodeissa olen käynyt neljävuotta putkeen kaksikertaa viikossa.
Ehkä jotakin olen nähnyt.
Äitini nukkui pois 91-vuotiaana tämän vuoden tammikuussa.
Veljeni halvaantui samana vuonna kun äitini ja on palvelukodissa.
Hän teki korjausmieshitsaajana töitä vuosikaudet ulkomaita myöden.
Sisareni menehtyi viime marraskuussa äkilliseen sairauskohtaukseen.
Hän palveli vuosikymmeniä sairaalan vuodeosastolla sekä polilla.
Mieheni sai massiivisen aivoverenvuodon kotonamme ja nukkui pois
Olin omahoitaja hänelle loppuajat.
Kirvesmies ammatiltaan ja rakentanut vuosikymmeniä.
Kaikki he olivat siis täysiä nollia tai miinusnollia.
Aika rankkaa tekstiä tuntemattomista ihmisistä.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 19.33
Hoivakodeissa olen käynyt neljävuotta putkeen kaksikertaa viikossa.
Ehkä jotakin olen nähnyt.
Äitini nukkui pois 91-vuotiaana tämän vuoden tammikuussa.
Veljeni halvaantui samana vuonna kun äitini ja on palvelukodissa.
Hän teki korjausmieshitsaajana töitä vuosikaudet ulkomaita myöden.
Sisareni menehtyi viime marraskuussa äkilliseen sairauskohtaukseen.
Hän palveli vuosikymmeniä sairaalan vuodeosastolla sekä polilla.
Mieheni sai massiivisen aivoverenvuodon kotonamme ja nukkui pois
Olin omahoitaja hänelle loppuajat.
Kirvesmies ammatiltaan ja rakentanut vuosikymmeniä.
Kaikki he olivat siis täysiä nollia tai miinusnollia.
Aika rankkaa tekstiä tuntemattomista ihmisistä.En tarkoittanut enkä kirjoittanut omaisistasi. Kirjoitin sinun aloitukseesi vastineen. - Nm. Veltostuminen vaarallista
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut enkä kirjoittanut omaisistasi. Kirjoitin sinun aloitukseesi vastineen. - Nm. Veltostuminen vaarallista
Ano Eilen 23:32
Ymmärsin että kirjoitit ylimalkaan ihmisten velttoudesta ja mihin se johtaa.
Minä taas tarkoitin, että eilinen oli löhöpäivä.
Nyt olen täydessä iskussa lähdössä liikenteeseen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut enkä kirjoittanut omaisistasi. Kirjoitin sinun aloitukseesi vastineen. - Nm. Veltostuminen vaarallista
Kuullut sanottavan, että eläkeläisillä on aina kiire. Aika tuoreena eläkeläisenä en osaa tuota allekirjoittaa.
Yksin elossa on hyviä puolia, en enää ehkä osaisikaan jakaa samaa huushollia kenenkään kans. Noin 20 vuotta sen tehnyt, pari pidempää jaksoa, n. 10 v molemmat ollut parisuhteessa, eri osotteissa, mutta välimatkat lyhyet.
Nyt yksin hyvä, ei kaipaa talonmiestä tms.
Toisaalta, jos veltostuminen on vaarallista, yksinäisyys lamaannuttaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuullut sanottavan, että eläkeläisillä on aina kiire. Aika tuoreena eläkeläisenä en osaa tuota allekirjoittaa.
Yksin elossa on hyviä puolia, en enää ehkä osaisikaan jakaa samaa huushollia kenenkään kans. Noin 20 vuotta sen tehnyt, pari pidempää jaksoa, n. 10 v molemmat ollut parisuhteessa, eri osotteissa, mutta välimatkat lyhyet.
Nyt yksin hyvä, ei kaipaa talonmiestä tms.
Toisaalta, jos veltostuminen on vaarallista, yksinäisyys lamaannuttaa?Eihän yksin tarvitse olla, vaikka ei ole parisuhteessa. Ihmisiä voi tavata ihan vapaana / vapaastikin. - Nm. Velvoittamattomat suhteet
- Anonyymi
Kukin tyylillään! Hienoa, että voit toteuttaa itsellesi miellyttäväksi kokemaa elämäntapaa.
Eiköhän tuo valinnan vapaus ole jokaisen toiveissa.
Minulla on tietty päivä- ja viikkorutiini.Sen rikkovat tietyiltä osin vain vaimoni tekemät tyttöjen matkat.
Joku tuolla yhdisti alkoholin käytön painon nousuun. Minulla kehitys on ollut aina päinvastainen. 4:n viikon päivittäisen dokaamisen aikana, normaalista syömisestä huolimatta, painoni laskee noin 3kg. Olen tastannut tämän kahdesti vuodessa useiden vuosien ajan.
Eräällä tuttavallani on sama kokemus. Kun kaveri lopettaa kaljottelun niin paino alkaa nousemaan.- Anonyymi
Sama mieltä. Voisin vaikka vannoa että alkoholin kalorit eivät käyttäydy elimistössä samoin kuin leivän tai lihan kalorit. Olisiko niin että alkoholi sinällään kiihdyttää kaloreiden palamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mieltä. Voisin vaikka vannoa että alkoholin kalorit eivät käyttäydy elimistössä samoin kuin leivän tai lihan kalorit. Olisiko niin että alkoholi sinällään kiihdyttää kaloreiden palamista.
Läski on kevyempää kuin lihas. Paino ihan ok, mutta vyötärölle kertyy.
Alkon käyttö on varmasti keskivertoa isommat määrät. Olisko sitte eroa, tiukka viina kiihdyttää kalorien palamista, viini, olut ei niinkään. - Anonyymi
Samaa mieltä L-L.
Minäkin osaan ottaa rennosti. Ei ole mitään yliahkeruuden tarvetta. Mutta en koko aikaa löhöile, vaan käyn reippailla kävelylenkeillä.
- Anonyymi
Kyllä kaljanjuonti kerryttää kiloja ainakin keskivartalolle. Olen sen ihan ite kokenut. Pitäisi saada tuota kaljan-ja muunkin alkonjuontia lopetettua. Vaikeeta on.
Muutenkin liikkuminen on vähäisempää, olen tullut pikkasen mukavuudenhaluiseksi. Ei maha mitään.- Anonyymi
10:n vuoden kehityksen seuraus säännöllisestä dokaamisesta ja kaljoittelusta.
Paino 93,5kg -> 82,2kg!
Rasva 19,6% -> 16%!
Vatsaontelon turmiollinen rasva 146,5 ->67,8! Ikään katsomatta hyvä taso on 100 tai mieluummin alle sen.
Lieneeköhän syynä se, että alkoholimäärältään terävien sisältö on olutta suurempi?
Arvot on mitattu vuosittain samassa paikassa, samassa tilanteessa, samaan vuoden- ja vuorokauden aikaan.
Olen tallettanut dokumentit tämän turmiollisen elämän seurauksista! Ano 2:05
Join itse aikoinaan myös kaljaa.
Ja tietty jallua ja kossua.
Olin kyllä sen näköinenkin.
Hiivan määrä, minkä kaljasta saa, näkyy hilselevässä päänahassa ja kasvoilla.
Turvotus on kokoajan päällä.
Ja mikä vielä lisää kiloja, on kaamea ruokahalu laskuhumalassa ja krapulassa.
Suolaista ja makeaa uppoaa.
Ja kun siitä selviää joinkuin, otetaanhan uusi kunnon känni.
Se nousukiito on upeeta ja mahtavaa.
Kun sitä nousuhumalaa ei enää tule tai se on epämiellyttävä silloin voi alkaa miettiä, onko tässä mitään järkeä.
Miksi minä istun baarissa paskaa jauhamassa ja vedän viinaa huiviin.
Rahat hupenee, vippiä on pyydettävä, järkky olo myöhemmin, muistamattomuus ja vielä kännisoitot.
Tiedän kokemuksesta, että helppoa ratkaisua ei ole juomisen lopettamiseen.
Se on niin hallitseva ja ihminenhän on tapojensa orja.
Itsekin yritin monia, monia kertoja päästä eroon koko paskasta.
Pariviikkoa meni ja taas sama laulu alkoi.Anonyymi kirjoitti:
10:n vuoden kehityksen seuraus säännöllisestä dokaamisesta ja kaljoittelusta.
Paino 93,5kg -> 82,2kg!
Rasva 19,6% -> 16%!
Vatsaontelon turmiollinen rasva 146,5 ->67,8! Ikään katsomatta hyvä taso on 100 tai mieluummin alle sen.
Lieneeköhän syynä se, että alkoholimäärältään terävien sisältö on olutta suurempi?
Arvot on mitattu vuosittain samassa paikassa, samassa tilanteessa, samaan vuoden- ja vuorokauden aikaan.
Olen tallettanut dokumentit tämän turmiollisen elämän seurauksista!Ano Tänään 10:48
Veikkaan että lista on miehen tekemä.
Kun edesmenneen mieheni kanssa yhdessä pämpättiin muutama päivä, meillä oli kaikki ihan erilaista.
Tarkoitan siis kuntoa ja elimistöä.
Mies tietty kestää paremmin viinaa, kun on isompi ja nestettä enemmän kropassa.
Naisilla on taas hormonivaihtelut riesana
Nuorempana, kun kerran kuussa oli hullun lehmän tauti.
Koko elimistö oli silloin sekaisin ja siihen vielä sekoittaamaan hapanta, niin voi jessus.
Mies laihtui, minä turposin ja lihoin.
Miehelle tuli haimatulehdus ja diabetes.
Minulla paloi vain käämit.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano Tänään 10:48
Veikkaan että lista on miehen tekemä.
Kun edesmenneen mieheni kanssa yhdessä pämpättiin muutama päivä, meillä oli kaikki ihan erilaista.
Tarkoitan siis kuntoa ja elimistöä.
Mies tietty kestää paremmin viinaa, kun on isompi ja nestettä enemmän kropassa.
Naisilla on taas hormonivaihtelut riesana
Nuorempana, kun kerran kuussa oli hullun lehmän tauti.
Koko elimistö oli silloin sekaisin ja siihen vielä sekoittaamaan hapanta, niin voi jessus.
Mies laihtui, minä turposin ja lihoin.
Miehelle tuli haimatulehdus ja diabetes.
Minulla paloi vain käämit.Kyllä. Olen mies. Nyt 76v ikää eikä diabeteksestä, haimatulehduksesta tai maksaoireista ole merkkiäkään. Käyn labrassa vähintään kerran vuodessa.
Maksalukemani ovat paremmat kuin koko ikänsä raittiina olleella vaimollani. Hänellä on vieläkin palamattomat käämit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955