Olen ihan nolo kun sillä tavalla äksähdin *Ihmissuhde-ekspertin* ketjussa. Syytän osittain tätä karseeta virustautia jonka kanssa oon tapellu viis päivää. On ollu tosi kärsimätön olo, kuumetta, nuhaa, yskää ja särkyjä joka paikassa. Toivottavasti ette saanu tartuntaa.
Kiitoksia taikanainen, sini, tähtitoimittaja ja Ihmissuhde-ekspertti.
Eihän siinä avauksessa mitään pahaa ollu, vaikka ei ois ihan tottakaan ollu. Ihan turhaan möksähdin. Ja vielä suuremmalla syyllä jos avaus oli totta.
Anteeksi pyytää tosi nolo Mariet.
Pyydän anteeksi
45
1283
Vastaukset
- taikanainen
kukapa sitä ei välillä äksähtäisi :)
Toivottavasti meidän ihmissuhde-experttimmekään ei säikähtänyt mun juttujani hänelle....
Jokunen pyyteli antksaneluketjua, tehdäänkös tästä sellainen...;DKyllä tästä ketjusta voi tehdä vaikka sellaisen yleisen anteeksipyyntöketjun.
Anteeksi saa pyytää vaikka niitä tuhmia ajatuksiaan :).
- tähtitoimittaja ejk
taitaa olla tulossa anteeksipyytelyviikko.
*murjottaa* - Ihmissuhde-expertti
Ihanat tytöt!
Ei ihmissuhde-expertti voi möksähtää. :-) Olen pahoillani kun aloin pelleilemään kaffekeskustelujen tapaan omalla asiallani. Itse avaus on totta, suutarin lapsella kun...
Sain paljon kannustusta, tiedätte varmaan, että tällainen ihminen laittaa myös itseään puntariin ja arvioi itseään kriittisesti. Aina ei siihen omat kyvyt riitä, ja siksipä kyselin ulkopuolisen näkemyksiä asiaan.
Ei ole mitään anteeksipyytämistä. Älkää nyt ihmeessä lopetelko kirjoittamista!No kiitos kun sinä et möksähtänyt. Tiedäthän meidät naiset, olemme niin suloisia ja ihania, mutta ah, niin äkkiarvaattomia möksäämään.
Eikä sulla ole mitään syytä olla pahoillasi.
Mielenkiintoinen avaushan se oli.
- Jermu
Joko nenäsi on tulpattu ja voit vinkaista kaverille tai valita fifty-sixty vaihtoehdot?
- taikanainen
missä mun myötäelämiset, häh...
sitä vaan nauretaan kun toinen koitaa pyristellä omalle koneelleen sieltä teitin toimistosta !!! - Jermu
taikanainen kirjoitti:
missä mun myötäelämiset, häh...
sitä vaan nauretaan kun toinen koitaa pyristellä omalle koneelleen sieltä teitin toimistosta !!!Miten niin nauretaan..Pistäppäs vähän totuutta kehiin ja sitten analyzeerataan puoli päivää, niin saadaan varmaankin selville...Hei kuule, mistä sä muuten puhuit??? Kjäh!
- taikanainen
Jermu kirjoitti:
Miten niin nauretaan..Pistäppäs vähän totuutta kehiin ja sitten analyzeerataan puoli päivää, niin saadaan varmaankin selville...Hei kuule, mistä sä muuten puhuit??? Kjäh!
taikaJermusta.....
- Jermu
taikanainen kirjoitti:
taikaJermusta.....
No sehän oli vaan jonkun aprillipila-avaus ja eihän se pärjännyt mua vastaan ollenkaan, vaan alkoi huuteleen, että "kaikki on yhtä vastaan". Hah! Sehän oli ihan hauska juttu. Olikos siellä joku muu juttu sitten?
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
No sehän oli vaan jonkun aprillipila-avaus ja eihän se pärjännyt mua vastaan ollenkaan, vaan alkoi huuteleen, että "kaikki on yhtä vastaan". Hah! Sehän oli ihan hauska juttu. Olikos siellä joku muu juttu sitten?
Suuret luulot paperipojalla. Ai että pärjäsit oikein aprillipilalle. Hyvä. Nyt juhlimaan!
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
Suuret luulot paperipojalla. Ai että pärjäsit oikein aprillipilalle. Hyvä. Nyt juhlimaan!
Milloin nikistäsi tulee totta..?Huahahahahahhahahhahahahaaa
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
Milloin nikistäsi tulee totta..?Huahahahahahhahahhahahahaaa
Mutta älä huoli. Täältä pesee valuuttaa sunkin toimeentulotukiaisiin. Pääset taas metsille sitä kiljuas lipittämään.
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
Mutta älä huoli. Täältä pesee valuuttaa sunkin toimeentulotukiaisiin. Pääset taas metsille sitä kiljuas lipittämään.
puhuit monikossa "sunkin toimeentulotukiaisiin.." Oletkos tehnyt Kelan rahoilla vilppiä ja makselet itsellesi niillä jotain vapaaehtoista "eläkekassaa" ? Tunnusta hulttio heti ! Toinen epäkohta on tuo kiljuhommeli. Täällä et saa mainostaa edes sivubisneksiäsi, joten oleppas nyt rauhallisesti niitten kanistereittes kanssa. Sähän voit tehdä niistä tyhjentämistäsi tonkista itsellesi sellaisen vesilelun kesän vesileikkeihin.
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
puhuit monikossa "sunkin toimeentulotukiaisiin.." Oletkos tehnyt Kelan rahoilla vilppiä ja makselet itsellesi niillä jotain vapaaehtoista "eläkekassaa" ? Tunnusta hulttio heti ! Toinen epäkohta on tuo kiljuhommeli. Täällä et saa mainostaa edes sivubisneksiäsi, joten oleppas nyt rauhallisesti niitten kanistereittes kanssa. Sähän voit tehdä niistä tyhjentämistäsi tonkista itsellesi sellaisen vesilelun kesän vesileikkeihin.
tunnu löytyvän (eipä ihmekään), niin aloitetaan sanojen vääristely. Siinä oletkin mestariluokkaa. Olet tottunut vippailija niin yhteiskunnan varoista kuin muidenkin suhteen. Kallis, mutta kieltämättä ihan hupaisa tapaus.
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
tunnu löytyvän (eipä ihmekään), niin aloitetaan sanojen vääristely. Siinä oletkin mestariluokkaa. Olet tottunut vippailija niin yhteiskunnan varoista kuin muidenkin suhteen. Kallis, mutta kieltämättä ihan hupaisa tapaus.
Kuules vippalija, sua vaan harmittaa, kun mä olen sellainen VIP.
Sanojen vääristely vai..Hah ! Milloin olisit tarjonnut selvää suoraa tarinaa täällä? (Ainiin, tää oli rivi kolme) - MiinaNraivaaja
veronmaksaja kirjoitti:
keskenkäynyt kiljusi on valmistunut...
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
Kuules vippalija, sua vaan harmittaa, kun mä olen sellainen VIP.
Sanojen vääristely vai..Hah ! Milloin olisit tarjonnut selvää suoraa tarinaa täällä? (Ainiin, tää oli rivi kolme)Olet VIP täällä? Ja kehuskelet sillä! Onneksi olkoon! Tunnet itsesi varmaan todella tärkeäksi. Niin sitä pitää.
- veronmaksaja
MiinaNraivaaja kirjoitti:
keskenkäynyt kiljusi on valmistunut...
Palstan VIP, jermuliini, ehtii poikkeuksetta janoineen väliin.
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
Olet VIP täällä? Ja kehuskelet sillä! Onneksi olkoon! Tunnet itsesi varmaan todella tärkeäksi. Niin sitä pitää.
Ei täällä palstalla ole mitään VIP-pejä. Äläs nyt rupee tunaroimaan..Hyh hyh, sanois plonti.
No, et sitten pystynyt kertomaan sitä esimerkkiä, joten nitkahdit kyykkyyn. - MiinaNraivaaja
veronmaksaja kirjoitti:
olla niin perso itse sille, et malta odottaa...Vipithän juovat vähän kalliimpia aineita....
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
Ensin sä juttelet jostain kiljuista ja olet olevinaan niin valuutan levittäjää. Mikäs sä nyt sitten oletkaan...Noo, viittis vilaista uudelleen,nooo. "Ei valmistu ikuna..." Hah, sä olet pahainen kiljun keittelijä...Buahahahhhaahhahhahaha !
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
Ei täällä palstalla ole mitään VIP-pejä. Äläs nyt rupee tunaroimaan..Hyh hyh, sanois plonti.
No, et sitten pystynyt kertomaan sitä esimerkkiä, joten nitkahdit kyykkyyn.käsityksesi kyykähtämisistä. VIP:pinä olet tietenkin omasta mielestäsi aina oikeassa. Ole hyvä vaan. Pitäähän sunkin saada päteä.
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
Ensin sä juttelet jostain kiljuista ja olet olevinaan niin valuutan levittäjää. Mikäs sä nyt sitten oletkaan...Noo, viittis vilaista uudelleen,nooo. "Ei valmistu ikuna..." Hah, sä olet pahainen kiljun keittelijä...Buahahahhhaahhahhahaha !
lintuja ruokitaan lintulaudoilla, juotetaan kaltaisiasi VIP:pejä peltojen reunoilla. Terveellisempäähän se on kuin korvikkeiden käyttö. Tunnusta pois.
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
käsityksesi kyykähtämisistä. VIP:pinä olet tietenkin omasta mielestäsi aina oikeassa. Ole hyvä vaan. Pitäähän sunkin saada päteä.
Jos mä olen kerran pätevä, niin minkäs sille silloin mahtaa. Et pystynyt vastaamaan kysymykseeni muuten...
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
lintuja ruokitaan lintulaudoilla, juotetaan kaltaisiasi VIP:pejä peltojen reunoilla. Terveellisempäähän se on kuin korvikkeiden käyttö. Tunnusta pois.
Varmasti tiedät millaisten tuotteitten käyttö sinulle on terveellisempää, pellon reunalla tai ilman. Oletko lanseeraamassa jotain uutta Bio-kiljua tai jotain sellaista. Muista nyt, että omien palveluidesi markkinointi on täällä kielletty.
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
Jos mä olen kerran pätevä, niin minkäs sille silloin mahtaa. Et pystynyt vastaamaan kysymykseeni muuten...
erotat pätevän ja pätemisen. Mitä "kysymykseesi" tulee. Mikä lie ollut? Nyt missasin varmaan mielestäsi oleellisen tärkeää.
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
erotat pätevän ja pätemisen. Mitä "kysymykseesi" tulee. Mikä lie ollut? Nyt missasin varmaan mielestäsi oleellisen tärkeää.
Sinulla vai sinussa, enpä usko. Huahahahhahahahahahahahaa
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
Varmasti tiedät millaisten tuotteitten käyttö sinulle on terveellisempää, pellon reunalla tai ilman. Oletko lanseeraamassa jotain uutta Bio-kiljua tai jotain sellaista. Muista nyt, että omien palveluidesi markkinointi on täällä kielletty.
kanssasi. Voit pitää kiljun-nauttimis-monopolisi ihan itseksesi. Malttaisit nyt kuitenkin odottaa hiivojen laskeutumista sammioista ennen nautinnan aloittamista. Sivuvaikutukset tiedät.
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
Sinulla vai sinussa, enpä usko. Huahahahhahahahahahahahaa
Jokos VIP-nautintasi ovat alkaneet?
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
kanssasi. Voit pitää kiljun-nauttimis-monopolisi ihan itseksesi. Malttaisit nyt kuitenkin odottaa hiivojen laskeutumista sammioista ennen nautinnan aloittamista. Sivuvaikutukset tiedät.
mutta ammattilaisena heität varmaan vastauksen rennon käheällä äänelläsi. Huhaaahhahahahaa
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
mutta ammattilaisena heität varmaan vastauksen rennon käheällä äänelläsi. Huhaaahhahahahaa
Otan osaa.
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
Otan osaa.
kun itse teetkin noita tuotteita ja markkinoit niitä täällä. Tottakai otat osaa ja tiedät niiten vaikutukset yms. Ookkona nyt vähän hölömö?
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
kun itse teetkin noita tuotteita ja markkinoit niitä täällä. Tottakai otat osaa ja tiedät niiten vaikutukset yms. Ookkona nyt vähän hölömö?
jankku päälle. Se onkin sitten jankkukyykky "herralle". Saat jäädäkkin siihen loppuillaksi.
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
jankku päälle. Se onkin sitten jankkukyykky "herralle". Saat jäädäkkin siihen loppuillaksi.
niin jaksat taas kitistä, kun polkaisen sut jälleen syvemmälle santaan.
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
niin jaksat taas kitistä, kun polkaisen sut jälleen syvemmälle santaan.
syväkyykystä polkea enää ketään. Parempi silleen. Rauhoitut hieman, niin saadaan paremmin tolkkua jutuistasi.
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
Vinkulelun nolo tappio tänään on jälleen selkeä.
Vinkumisiin !!!!! Huahuuauahuahauahuahuahauauuaaaa Öh... siis mitä voin vinkaista kaverille... valita fifty-sixty vaihtoehdot... Jermuseni, en ymmärrä... Liittyykö tuo tappeluksiin? En mie tappele. Hoida sinä vaan ne hommat minunkin puolesta.
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
Vinkulelun nolo tappio tänään on jälleen selkeä.
Vinkumisiin !!!!! Huahuuauahuahauahuahuahauauuaaaaitsekseen Jermu Jermulle juttelee. Tai siis omien sanojensa mukaan vinkuu. Ja äännähtelee muutoinkin oudosti. Eipä taida Jermun asiat olla ihan niin kuin pitäisi.
- Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
on tälläkin palstalla selviö..Höpisee jo joutavia ja vaahto valuu suusta..Kauheeta tuollainen on varmaan omaisille ja muutenkin..onkohan tuo vaahto radioaktiivista???
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
on tälläkin palstalla selviö..Höpisee jo joutavia ja vaahto valuu suusta..Kauheeta tuollainen on varmaan omaisille ja muutenkin..onkohan tuo vaahto radioaktiivista???
Ei ole kukaan viemässä sinua mihinkään hoitoon. Saati pakkosellaiseen. Otat nyt vaan ihan lugnisti. Kaikki tykkää sinusta. Sä olet kiva ja mukava. Sulla menee hyvin. Susta välitetään.
Menet tänään ajoissa nukkumaan. Huomenna on jo parempi päivä. - Jermu
veronmaksaja kirjoitti:
Vaiha sinä vinkupilli huomiseksi. Olit syytänyt pillis sontaa täyteen..Juu, sen pillin siinä..Huomenna voit taas ujeltaa ja naurattaa meitä kaikkia..Toi sun räpistely on kivaa katsottavaa. Sitkeäkin olet, noin vinkuleluksi.
- veronmaksaja
Jermu kirjoitti:
Vaiha sinä vinkupilli huomiseksi. Olit syytänyt pillis sontaa täyteen..Juu, sen pillin siinä..Huomenna voit taas ujeltaa ja naurattaa meitä kaikkia..Toi sun räpistely on kivaa katsottavaa. Sitkeäkin olet, noin vinkuleluksi.
Rauhoittuihan se Jermu hieman. Sitä tulee Jermullekin parempi olo, kun saa jermuilla silloin tällöin. Peitelläänpä Jermu nyt hyvin. Nooiin. Aatuutilullaa...
Hetkonen, nyt pukkaa kiirettä töissä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854