Haii! Onko normaalii et oon 12v ja mul ei oo poikaystävää. Mulla on ollut monta ”exää” mut ne suhteet ei oo kestänyt kauaa! Haluisin et ois poikaystävä mut ei varmaan kukaan tykkää musta koska mulla on punaiset hiukset. Onko jotain vinkkejä millä sais jonkun ihastumaan? xd
Poikaystävä
7
344
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten ois ihan ok mut noi punaset hiukset. mielummin asuisin keravalla ku omistaisin punaset hiukset hyi1111. Ei vinkkejä ihastumisongelmaan. vaihda joko seksuualinen suuntauminen tai hiusten väri kiitoas.
- Anonyymi
No olipa ilkeää..🤨 odota vielä toinen kakstoistavuotta niin sitte voit alkaa poitsuja hakeen. Siihenasti leikit barbeilla ja nautit lapsuudestasi! Et menetä mitään. Itse olin parikymppinen ja kokemukseni rintaääni on syvä, basso💎🤗
- Anonyymi
Olet arvokas ja hieno tyttö ilman poikaystävääkin.
- Anonyymi
Varmasti löydät poikia punatukkaisena.! Punatukkaiset on yleensä vähän tuhmia.
- Anonyymi
Puhut 12 vuotiaalle bro...
- Anonyymi
Mä voisin olla sun poikaystävä pidempään olen jo 6v ja oikein kokenut naisten suhteen edellinen suhde kariutui vääränlaisiin vaatteisiin.
- Anonyymi
Josko nyt vielä jokusen vuoden kasvat aikuiseksi ennen kun noihin poikaystävä asioihin syvennyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657