Ja varmaan kaupan päälle myös rasismia, sadismia ja fasismiakin.
https://thewaterpipe.wordpress.com/2013/12/22/can-a-fart-be-misogynist/
Älä pieri, se on naisvihaa ja raiskaus!
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
"By farting louder the man is using passive aggressive violence to position himself as dominant"
JIIIIHAAAA mä tykkään feminismistä! :-D - Anonyymi
Nykyiset femakot ovat yhtä sekopäisiä tai jopa enemmän kuin äärivasurit ja anarkistit.
Kun lukee heidän kannanottojaan, on kuin lukisi edesmennyttä Pahkasika- pilajulkaisua!- Anonyymi
Ne ovat yhtä ja samaa asiaa. Yksikään anarkisti tai vasuri ei voi olla antifeministi/anti-intersektionaali enää nykypäivänä - tai tästä tulee paaria omiensa keskuudessa oitis.
Intersektionaaliagenda ON yhtä kuin vasemmisto nykypäivänä.
Mitä nopeammin pikemmin ihmiset ymmärtävät tämän nykyisen linjanvedon, sitä parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647