Teeveessä tulee elokuva Troyan sodasta, taistelevat yhden naisen takia, ei järkeäkään
Jos Troyan Helena eläisi nyt hän ei varmasti ksäittäisi koko peleilyä, tuskin ymmärsi silloinkaaan
Troyan sota, ei järkeäkään
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm, no sense.
Milloin sodassa sitten olisi järkeä. Ei ollut muinoin eikä ole nykyäänkään.
- Anonyymi
Sotaa ei voi voittaa ilman järkeä, joten kyllä siinä järkeä silloin mukana on.
Anonyymi kirjoitti:
Sotaa ei voi voittaa ilman järkeä, joten kyllä siinä järkeä silloin mukana on.
Sotimisessa ja sen aloittamisessa ei silti ole järkeä.
- Anonyymi
Ymmärrrrrän, thulinp juur ripshsalta ☝️Helena rules!
- Anonyymi
Sellaista se on, se miesten touhu ...... järjetöntä.
- Anonyymi
Kyllä jos toisen omaisuutta varastat eli kauniin naisen niin se on pakko julistaa sota ja silloin kuolema rankaistus on ainoa oikea tuomio. Toisen muijaan ei kosketa se on kirjoittamaton sääntö joten sota on ainoa vaihtoehto jos joku varastaa muijasi.
- Anonyymi
Tämän päivän versio Troijan sodasta on sd, että Helenaa ei varasteta vaan Helenan omaisuus. Eli lapset ja kaikki ansaittu omaisuus. Sotakin on yhdennaisen sotaa. Miehiä, Huom Miehiä, kun ei enää tasa-arbomaailmassa ole olemassa. On vain Trone-sotilaita.
- Anonyymi
Osaatko sinä käyttää edes asetta 'muija' - maanikko?
- Anonyymi
Osasivat lihan himoa noudattaa. Nyt vain suvaitsevaisuudesta on jäänyt homoudella täytetty heikko-hevonen salakavalasti.
- Anonyymi
😂😂😂👌
Kyse on periaatteesta..
Jos mulla olis armeija niin kyllä varmaan lähettäisiin porukalla hakemaan mun eukko takas..
Tuhotaan Troija siinä ohessa.
:D- Anonyymi
Ooh! Hector..
- Anonyymi
No koska miehissä on eniten rikollista ainesta. Naisissa ei siihen ole mitään syytä. :D
- Anonyymi
Kiltit ja kunnolliset miehet yrittivät polttomerkitä Helenan vaan sitten aisuri Akhilleus esti oikeutetun toimeenpanon. Ainakin naisasialooserin mielestä.
- Anonyymi
Onpa peruskoulu onnistunut oppilaitos.
Selasin vastaukset läpi, ja yksikään teistä ei tiedä mistä oli kyse.
Aloittaja ei edes osaa kirjoittaa asiaansa oikein.
Onnea elämäänne, muuttakaa puuhun apinaksi. - Anonyymi
Troijalainen kulkuneuvo, heppa, troijalainen hevonen.
- Anonyymi
Mistähän muuten nimitys kulkuneuvo tulee, liikkumisen apuväline?
- Anonyymi
Troijalainen rollaattori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022