Ainakin jos tätä intersektionaaliprofessoria on uskominen:
https://theconversation.com/how-hollywoods-alien-and-predator-movies-reinforce-anti-black-racism-127088
Piditkö Predatorista tai Alienista? - Saatat olla rasisti!
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
Naurettava mustien propagandateksti taas!?
Yleensä pahan väri nyt on tumma tai musta. Koska musta väri muistuttaa pimeätä ja valkoinen valoa. Pimeyttähän pidetään uhkaavana ja valkeutta taas ei.
Kas kun ei Alien ole naisvihaa? Olioiden emäkuningatarhan on naaras. Se sopisi paremmin palstan aiheeseen.- Anonyymi
Ei auta selitykset intersektionaalifasistien edessä, jopa valkoviini on problemaattista maailmanparantajaisissa:
https://www.raptureforums.com/politics-culture-wars/the-whiteness-problem-of-white-wine/
- Anonyymi
Trollol taas :D Mä ajattelin että joku värillinen taas loukkaantu kun predatorilla on "rastat" kylttyyrin omimista nääs : p
- Anonyymi
Nykyään ei mikään pieninkään yksityiskohta ole turvassa vasurifemakoiden maailmanparantamisfasismilta kun maailmaa revisioidaan islamistis-feministiseksi kulttuurisodassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ei mikään pieninkään yksityiskohta ole turvassa vasurifemakoiden maailmanparantamisfasismilta kun maailmaa revisioidaan islamistis-feministiseksi kulttuurisodassa...
Uusimmassa marraskuussa ensi-iltaan tulevassa Bondissa 007 on kuulemma musta nainen. Fleming pyörii varmasti haudassaan. Onneksi vielä voi katsoa näitä vanhoja Conneryn, Mooren, Daltonin ja Brosnanin Bondeja. Connerystahan femakot eivät pidä joten hän on selvästi paras näistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657