Mieheni autosta löytyi ...

Anonyymi

Mitä kaikkea olette löytäneet miehenne autosta/taskuista jne. ns kakkosnaisen jäljiltä? Joko tarkoituksella tai vahingossa jääneitä tavaroita. Esim hiuksia, huulipunapuikkoja, pikkareita.
Ns kakkosnaiset voivat itsekin kertoa mitä ovat jättäneet ;)

13

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä ei ole mun autoa, se kuuluu yhtälailla vaimolleni. Rähmäkäpälä on jos jättää jotakin esille.

• Anonyymi

Mun hiuksia on löytynyt paidasta. Samoin huulipunaa mutta ei tarkoituksella kumpikaan. Selitykset meni läpi vaimolle, mitä lie olivatkaan. Sille menee läpi kaikki! 🙄 ei varmaan kiinnosta, kunhan ukkonsa elättää.

• Anonyymi

Ja sinä olet ylpeä saavutuksistasi?

• Anonyymi

Kunhan ukkonsa elättää, voi voi. Koetko olevasi kovinkin tärkeä, kun hänen rusinaansa kutkutat? Ennen pitkää huomaat, että rusinan viihdyttäjänkin tilalle tulee uusi vastaava, mutta hittosoikoon se elättivaimo vaan pysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan ukkonsa elättää, voi voi. Koetko olevasi kovinkin tärkeä, kun hänen rusinaansa kutkutat? Ennen pitkää huomaat, että rusinan viihdyttäjänkin tilalle tulee uusi vastaava, mutta hittosoikoon se elättivaimo vaan pysyy.

Kun naurattaa, ei voi muuta sanoo aikuisii ihmisii muka. Koittakaa kasvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rusinan?
        Vaimo pysyy tai on pysymättä,sehän ei sulle kuulu pätkääkään. Eikä meidän suhdekuviot muutenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rusinan?
        Vaimo pysyy tai on pysymättä,sehän ei sulle kuulu pätkääkään. Eikä meidän suhdekuviot muutenkaan.

Jos ei kestä yhtään poikkipuoleista sanaa, niin tällaisille palstoille ei kannata juuri kirjoitella. Todella toivon, että suhdekuvio kuuluu vain heille kahdelle, jotka suhteessa ovat, ei kolmansille, eikä ulkopuolisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei kestä yhtään poikkipuoleista sanaa, niin tällaisille palstoille ei kannata juuri kirjoitella. Todella toivon, että suhdekuvio kuuluu vain heille kahdelle, jotka suhteessa ovat, ei kolmansille, eikä ulkopuolisille.

kestän hyvin kaiken mitä sanot. En ole mieltäni pahoittanut tai suuttunut. Toki ymmärrät lauseeni kuten itse haluat. Tällä palstalla toiset vaan kuvittelee tietävänsä tuntemattomien suhdekuviot paremmin kuin ko. suhteessa olevat itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet ylpeä saavutuksistasi?

sanoinko jossain kohtaa, että olen ylpeä? En ymmärtääkseni. Vastasin vain kysymykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kestän hyvin kaiken mitä sanot. En ole mieltäni pahoittanut tai suuttunut. Toki ymmärrät lauseeni kuten itse haluat. Tällä palstalla toiset vaan kuvittelee tietävänsä tuntemattomien suhdekuviot paremmin kuin ko. suhteessa olevat itse.

Sinä et ole "suhteessa", vaimo sen sijaan on. Sä vaan olet käytettävissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole "suhteessa", vaimo sen sijaan on. Sä vaan olet käytettävissä

Yhteisestä sopimuksesta. Molemmat nauttii ja tietää missä mennään. Jokainen käyttää jotakuta hyväkseen. Vaimo miestään että pitää kulisseja ylhäällä, ajaa volvollaan ja näyttelee kaiken olevan hyvin.
        Me käytämme toisiamme hyväksi seksin suhteen ja hyvän seuran!
        Ei ole mulla valittamista. Ei tartte pyykätä, kokata tai siivota toisen sotkuja. Tai nalkuttaa joka helvetin asiasta mikä on tekemättä!
        Sen jätän vaimolle. Ei mikään oo ilmaista!

• Anonyymi

Ihmiset ne jaksaa, aikuisetkin vielä. Onneks ei oo tommosta sähläystä. No kukin tavallaan.

• Anonyymi

Meidän autosta löytyy kortsuja ja niitä on käytetty ihan puolison kanssa ettei penkit likaanu tai tahriinnu. Läpmimällä ilmalla voi iskee automatkallakin panetus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60