Hei!
Oon nuori poika ja oon katellu Skandin Gomoto 2.4 Katettua sähköskootteria. Onko kokemuksia kyseisestä laitteesta tai muista Skandin kulkuneuvoista?
Kiitos :)
-Tässä vielä linkki Skandin sivuille kyseiseen ajoneuvoon: https://skand.fi/tuote/gomoto24/
Kokemuksia Skandin Ajoneuvoista?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemuksesta voin kertoa, kaikki toimii niin kauan kuin hajoaa-ja sen jälkeen olet maksajan roolissa ellet ole supersähkäri vikojen etsinnässä. Ainakin pitää olla kaverilla peräkärry mitä voi lainata jotta laitteen saa roudattua huoltoliikkeeseen. Ja skandin mainostama huoltoverkosto on ihan mainostemppu. On vaan huoltamoiden nimiä listattu mistä voi yrittää saada korjausta. Kiinalaiset sähköosat suomen ilmastossa huonosti suojattuna. On monta kertaa jättänyt tielle!
- Anonyymi
Nuo on kohdennettu lähinnä seniorikansalaisille jotka ovat joutuneet luopumaan ajokortista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670