On paljon erilaisia ystävyyssuhteen muotoja. Avioliitossakin osoitetaan joskus ystävyyttä vain silloin kun se sattuu itselle sopimaan.
Tässä pikkuvideo yksinäisyydestä:
https://youtu.be/srzIqy1Ah9I
Yksinäisyys ystävienkin keskellä
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sellaista propakandaa, että on yksin. Mene kaupunkin kadulle ja katso ympärillesi . Ystäviä maailma täynnä.
- Anonyymi
Hyvä video ja sen koko asia.
Yksinäisyydelle pitäisi tehdä jotain. Mitä se olisi, tarkemmin. Vai onko kristillisiin piireihin meneminen paras ratkaisu? Hyvä se kyllä on. - Anonyymi
Älä nyt kuitenkaan väheksy poliittisiakaan yhteisöjä.
- Anonyymi
Yksinäisyys oli seuranani monet vuodet. Nyt olen uskossa.
Video opettaa.- Anonyymi
Olen nyt avioliitossakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615