Koronaneuvonnan ohjeen mukaan otin flunssaoireisena muhoslaisena yhteyttä omaan terveyskeskukseen päästäkseni korona testiin. Koska en ole ollut ulkomailla minua ei päästetty testattavaksi. "Ei ole ollut yhtään positiivista tulosta meillä", kertoi hoitaja minulle. NO EI VARMAAN, KUN KETÄÄN EI TESTATA!
Muhoksella ei pääse koronatestiin
Anonyymi
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnalla on rahat tosi vähissä! Siksi ei haluta tehdä koronatestejäkään. Kunnan kassassa jo pohja paistaa..
- Anonyymi
Vae niin? Jos ompi Muhoksen rahat vähissä niin eiku vaan kuntaliitosta pystyyn Utajärven kanssa! Uuden uljaan kunnan nimeksi laitettakoon Mutajärvi! Saadaan viimeinkin tuulivoemaa kuntaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820