Onko sinä vuonna enää meidän sukulaisia (jälkeläisiä) elossa?
Vuonna 3000
4
66
Vastaukset
- Anonyymi
Tohon ei pysty kukaan vastaamaan.
Tai no joo, mun jälkeläisiä ei silloin oo kun ei oo nyttenkään.- Anonyymi
Voi olla ettei oo ihmisiä enää, voi olla älykkäämpiä olentoja.
- Anonyymi
Kenties tekoäly tulee korvaamaan ihmiskunnan....
- Anonyymi
Asia voisi vertailla siihen millaista elämä oli tuhat vuotta sitten. Elinolosuhteet ja teknologia on edistynyt viimeisen sadan vuoden aikana harppauksiin. Todennäköisesti tilanne etenee edelleen, kunnen olosuhteet heikkenee maapallolla sellaisiksi ettei ihmiskunta pysty elämään täällä nykymuodossaan. Kukaan ei pysty arvaamaan mitä on vuonna 3000, aivan samoin kuin 1000 luvun ihmiset eivät pystyneet arvaamaan nykyelämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635