Älypuhelimesta on vähän asiaa.
Minulla on niitä ollut muutama, seitsemän vuoden ajan.
Olen tottunut käyttämään älkkäreitä ja pidän erittäin tärkeänä kapulana.
Nyt olen saanut, ja jo ennenkin ivallisia huomatuksia älypuhelinen käytöstä.
Varsinkin henkilöiltä, jolla sitä ei ole.
Sanovat, että rahat lentävät taivaan tuuliin kaikenmaailman soveltimien kanssa.
Ja on sitä ennenkin pärjätty, vaikka ei ole puhelinta ollutkaan.
Samat tyypit käyvät kirjastossa maksamassa laskujaan tai lainaavat vaivihkaa jonkun älkkäriä.
Jotenkin ne asiat on hoidettava.
Haluavat mollata älypuhelimen tai oikeastaan sen käyttäjän.
Vastustavat kynsin hampain kehitystä, mille me emme mahda mitään.
Koronavilkku on yksi piikki mollaajilla.
Pilkataan, ivataan sen mainostamista ja sovellusta.
Ja mistään ei ymmäretä yhtikäs mitään.
Yritän pysyä kehityksen mukana ja brassailen välillä tahallani kolmella älykännylläni.
Tiedän että se ottaa kuppiin hitaampia ja änkyröitä.
Ei muuta kun jokainen hommatkoon kunnon kapulan itselleen ja ladatkoon tärkeät
sovllukset.
Päästään vihdoin koronasta eroon.
Pitää olla kehityksessä mukana
28
55
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitä sähkövalolla, kun petromaksillakin pärjää.
Yksi huono homma noissa inkkeissä on. Kun sellaisen hankkii, siitä tulee välttämätön. Nyt olisi aika vaikea elää ilman älykännykkää, vaikka pitkään pärjäsin näppiskännyllä.Ano 16.50
Minäkin pärjäsin näppiksellä, kun töissä oli tietsikka.
Siitähän on jo aikaa.
Sain kaikki siellä hoidettua.
Minulla ei ole läppäriä eikä tietsikkaa kotona, ei koskaan ollut.
Kaikki hoituu älykännyllä.
Kuukausipaketti ei ole kallis ja siihen kuuluu puhelut, sähköpostit, kaikki.
Ja kuvaan paljon.
Hoitokoiraa eniten.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 16.50
Minäkin pärjäsin näppiksellä, kun töissä oli tietsikka.
Siitähän on jo aikaa.
Sain kaikki siellä hoidettua.
Minulla ei ole läppäriä eikä tietsikkaa kotona, ei koskaan ollut.
Kaikki hoituu älykännyllä.
Kuukausipaketti ei ole kallis ja siihen kuuluu puhelut, sähköpostit, kaikki.
Ja kuvaan paljon.
Hoitokoiraa eniten.Onneksi olkoon!
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 17.39
Mistä onnittelut?Älypuhelin höpinästä. Puhelin, kun puhelin. Ei viitsi asiasta edes mainita.
Anonyymi kirjoitti:
Älypuhelin höpinästä. Puhelin, kun puhelin. Ei viitsi asiasta edes mainita.
Ano 6:36
Kiinalaiseen malliin ei saa ladattua koronavilkkua.
On muutenkin halpismalli ja vajavainen.
Että ei ihan puhelin kuin puhelin.
- Anonyymi
olen ihan täysin samaa mieltä, sillälailla elämä on helppoa
njj - Anonyymi
Miksi pitäisi? Asetan oman mukavuuteni trendien edelle. Kukin tekee rikoslain puitteissa mitä haluaa. Onneksi ne älytsejä sormellaan vetelevät ja tuijottavat, eteen päin laahustavat zombit ovat vähentyneet.
Ano 8.30
Onneksi ja onneksi tuli korona.
Kakarat ovat sisällä ja ensimmäinen sukupovi pitkään aikaan kun vanhemmat hoitavat oman jälkikasvunsa.
Hehän käsittääkseni rahoittavat ne älkkärit.
Perästä kuullaan, miten onnistuivat.- Anonyymi
Onko leskellä kolme älypuhelinta ja kaikki toiminnassa, vai ollut yhteensä kolme?
Anonyymi kirjoitti:
Onko leskellä kolme älypuhelinta ja kaikki toiminnassa, vai ollut yhteensä kolme?
Ano 9:23
Minulla on kolme älykännyä toimintakunnossa.
Kahdessa on linja avattuna ja kolmannessa prepaid.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 9:23
Minulla on kolme älykännyä toimintakunnossa.
Kahdessa on linja avattuna ja kolmannessa prepaid.Miksi ihmeessä?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Ano 19:13
Kun pidän vapaapäivän, liian harvoin suljen ykköskännyn.
Avaan kakkoskännyn, jossa salainen numero.
Prepaid-känny on taas reissuja varten.
Jos sattuu jäämään johonkin tai varas vie tai jotain.
Minullahan ei ole tablettia, läppäriä eikä kotitietokonetta.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Minullahan ei ole tablettia, läppäriä eikä kotitietokonetta.Erikoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoista.
Minulla on yksi näppis puhelin, kaksi äly kännykkää ja kolmas uusi Apple iPhone 11 avaamattomassa paketissaan, yksi pöytäkone, yksi läppäri ja 1 iso 21" tabletti. Periaatteessa en tee yhdelläkään mitään, paitsi jommalla kummalla tietokoneella. Näppis puhelin riittäisi siihen tosi vähään, mitä puhelinta käytän.
Joku ihmettelee miksi v*tussa? No, työelämän aikalaisuuksia, jääneitä. Voisin sulkea jo kaksi liittymääkin tarpeettomina. Olkoot vielä tämän vuoden loppuun. - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Minullahan ei ole tablettia, läppäriä eikä kotitietokonetta.Anteeksi mutta, otatko eläkkeellä olemisen työnä, kuin jonain urakkana, jossa täytyy pitää vapaapäiväkin erikseen?
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Minullahan ei ole tablettia, läppäriä eikä kotitietokonetta.Prepaid on myös hämärämiesten ja huorien liittymäpuhelin.
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta, otatko eläkkeellä olemisen työnä, kuin jonain urakkana, jossa täytyy pitää vapaapäiväkin erikseen?
Ano 10:22
Olen veljeni omainen, ja minulle soitetaan häntä koskevista asioista.
Puhelin on auki 24/7.
Jos sisareni käy katsomassa kolmekertaa vuodessa veljeään, suljen kännykkäni.
Katson silloin, että minulla on ansaittu vapaapäivä.Anonyymi kirjoitti:
Prepaid on myös hämärämiesten ja huorien liittymäpuhelin.
Ano 10:57
Ja monen aviomiehen salarakkaalle soittamia puheluita varten.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta, otatko eläkkeellä olemisen työnä, kuin jonain urakkana, jossa täytyy pitää vapaapäiväkin erikseen?
Muistan, kun vuoden eläkkeellä ollut työkaveri kävi työpaikalla moikkaamassa. Valitti, että eläkeläisillä pitäisi olla lakisääteiset kesälomat ja tietenkin lomarahat. Eläkkeellä ollessa joutuu kaiken lisäksi tekemään kaikki hommat omalla ajallaan, kun työnantajan aikaa ei voi enää omiin homminsa käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prepaid on myös hämärämiesten ja huorien liittymäpuhelin.
Se on totta. Huumemaailma perustuu pitkälti prepeihin, kuin muukin rikollisuus. Horatsuilla on aina prepaid.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan, kun vuoden eläkkeellä ollut työkaveri kävi työpaikalla moikkaamassa. Valitti, että eläkeläisillä pitäisi olla lakisääteiset kesälomat ja tietenkin lomarahat. Eläkkeellä ollessa joutuu kaiken lisäksi tekemään kaikki hommat omalla ajallaan, kun työnantajan aikaa ei voi enää omiin homminsa käyttää.
Niin. Kelalle ja työeläkelaitokselle olen laittanut laskuja kaikista niistä hommeleista, mitä olen tehnyt virka-aikana klo 8 - 16.00.
Olen jopa eritellyt työtunnit.
Kertonut, että tuona päivänä olin nolla tunti sopimuksella kun istuin keinussa, tuolloin osa-aikainen eläkeläinen, tuolla viikolla määräaikainen eläkeläinen jolloin annoin itselleni potkut perjantaina.
Sitten on ollut täysipäiväisiä eläketyö päiviä kuten mökin pihatyöt.
Ei ole kuulunut mitään maksuja kummastakaan puljusta.
Kauanko kannattaa odottaa ennen kuin vedän Kelan työtuomioistuimeen ja siviilioikeuteen? Voinko pyytää irtisanomisajan palkkaa eli kultaista Kelan kädenpuristusta 12 kk? Anonyymi kirjoitti:
Se on totta. Huumemaailma perustuu pitkälti prepeihin, kuin muukin rikollisuus. Horatsuilla on aina prepaid.
Ano
Miksiköhän lortoilla on prepaid?
Olisikohan vastaus sellainen, kun ukkomiehet ja johtajat ovat asiakkaina.Anonyymi kirjoitti:
Niin. Kelalle ja työeläkelaitokselle olen laittanut laskuja kaikista niistä hommeleista, mitä olen tehnyt virka-aikana klo 8 - 16.00.
Olen jopa eritellyt työtunnit.
Kertonut, että tuona päivänä olin nolla tunti sopimuksella kun istuin keinussa, tuolloin osa-aikainen eläkeläinen, tuolla viikolla määräaikainen eläkeläinen jolloin annoin itselleni potkut perjantaina.
Sitten on ollut täysipäiväisiä eläketyö päiviä kuten mökin pihatyöt.
Ei ole kuulunut mitään maksuja kummastakaan puljusta.
Kauanko kannattaa odottaa ennen kuin vedän Kelan työtuomioistuimeen ja siviilioikeuteen? Voinko pyytää irtisanomisajan palkkaa eli kultaista Kelan kädenpuristusta 12 kk?Ano 14:25
Jos nämä virastot katsovat että teet pimeitä hommia eläkkeellä.
Tuo keinussa istuminen viittaa selvästi siihen, että teet hoitotöitä.
Jonkun mökin pihatyöt on mökkitalkkarihommia.
Potkujen antaminen itselleen tarkoittaa että vanha firma konkkaan ja uutta putkeen.
Ei muuta kuin verottajalle selvityksiä, niin on hyvä mätkyt tiedossa.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 8.30
Onneksi ja onneksi tuli korona.
Kakarat ovat sisällä ja ensimmäinen sukupovi pitkään aikaan kun vanhemmat hoitavat oman jälkikasvunsa.
Hehän käsittääkseni rahoittavat ne älkkärit.
Perästä kuullaan, miten onnistuivat.Omat jälkikasvumme onnistuivat mainiosta mutta ilman koronoitakin heidät hoidettiin kotona ja ohjattiin harrastuksiin.Sittemmin heidän työnantajansa kustansivat älkkärit heidän omiensa lisäksi.
Nyt on seuraava polvi esikoulu- pareuskouluiässä. Tulostaon turha yrittää ennakoida mutta toistaiseksi ei ole havaittavissa vaaran merkkejä. - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano
Miksiköhän lortoilla on prepaid?
Olisikohan vastaus sellainen, kun ukkomiehet ja johtajat ovat asiakkaina.Ei ja ei! Lortotkin esiintyy taiteilija nimillä "maria imee munasi matalaksi" mainoksilla vaikka oikea kastenimi on joku Pirkku Pönttynen pielaveeltä.
On eri syitä, miksi lortot eivät halua paljastaa oikeaa nimeään; verottaja, maine, on normaali työpaikka sivussa, kiristyksen välttäminen , ettei saa silmille mustasukkaisia rouvia - mitä vaan syitä. Siksi prepaid on varmin tapa olla nobody. Häiriköistä pääsee eroon vaihtamalla numeron hyvin helposti.
No, jos mukana, niin ei sen kehityksen takia. Ihan rauhassa saa kehittyä asiat, joita en tarvitse. Älypuhelin on yksi kehityksen tuote, josta oikeasti on monenlaista hyötyä ja iloa arjessa. Tässä (vain) yksi esimerkki:
https://aijaa.com/jdtu2u
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564930Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1501216Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2661003- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965