kuulin huhuja että joku olisi tappanut itsensä täällä tänään :(
McDonald's Imatra
27
4788
Vastaukset
- Anonyymi
Saman jutun kuulin itse. Poliisi ei kerro mitään eli puska radion kauttahan nämä jutut leviää.
- Anonyymi
Varmaan kielteinen TP-päätös. Kaulan auki vetänyt. Iltalehti kertoo.
- Anonyymi
Oliko kyseessä turvapaikanhakija?
- Anonyymi
Niin harvemmin suomalaiset itsemurhaa noin tekevät.
- Anonyymi
Loppuu tämä p****njauhaminen. Ikävä tapaus kaikin puolin ja ette jauhaisi tällaisia idioottimaisuuksia jos tietäisitte, mistä on todella ollut kyse.
- Anonyymi
No kerro mistä kyse ja lopeta muiden höpöpuheet ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro mistä kyse ja lopeta muiden höpöpuheet ?
Lisää tietoa ei tule, eikä se teille kuulu, mutta käyttäkää nyt järkeä mitä nettiin kirjoittelette.
- Anonyymi
Tää on niin tätä nyky Imatraa ! Täällä sattuu ja tapahtuu aika usein ja tänään myös ampumis tapaus ! Jotain on vialla Imatralla ? 🤔
- Anonyymi
ampumis tapaus Imatralla tänään?
- Anonyymi
Sininen Jari Tissi-Lindström päätti retkensä veronmaksajien rahoilla.
Yleisellä tasolla asiaa pohtiessani ajauduin siihen ajatukseen , että ESKOTEN ammattilaisten tulisi tiivistää osaamistaan ja panostaa edelleen voimakkaasti ennaltaehkäisyyn ja kaikissa toiminnoissaan olla etupainotteinen. Silti näitä sattuu ja yksikin ( 1 ) tälläinen tapaus on liikaa, misä tahansa kaupungissa / yhteiskunnassa / kulttuurissa ! Tämäkin oli pienen ihmisen SUURI hätähuuto, joihin meidän tulisi kyetä vastaamaan / reagoimaan ennen kuin asiat saavat näin traadgisen muodon ! JAKSAMISTA !
- Anonyymi
ESKOTEN kärkiosaaminen muodostuu osakaskuntien lypsämisestä omistajien hyvinvoinnin turvaamiseksi. Välillä jätetään jopa henkilökunnan palkat maksamatta, että kvartaalin tulos täyttää budjetin vaatimukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ESKOTEN kärkiosaaminen muodostuu osakaskuntien lypsämisestä omistajien hyvinvoinnin turvaamiseksi. Välillä jätetään jopa henkilökunnan palkat maksamatta, että kvartaalin tulos täyttää budjetin vaatimukset.
Onko ESKOTE ja EKSOTE kilpailijoita keskenään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ESKOTE ja EKSOTE kilpailijoita keskenään...
No ei varsinaisesti, ESKOTE on Etelä-Saimaan kotiteollisuus, EKSOTE on Etelä-Karjalan sosiaali ja terveyspiiri. :)
- Anonyymi
Joku veikkasi että olisi ollut puurokenraali asialla, mutta en usko. Ja mitä se Sumatralla tekisi..
Matuille ominaista on viattomien sivullisten puukottaminen, kunnes poliisi ampuu ja paratiisin ovet aukeaa marttyyrille. - Anonyymi
Jatkuva ei ei ei ei ei aiheuttaa seppukoja, luulisin.
- Anonyymi
Mä taas kuuli Ruakolahre sale porstuas, että siäl olis laitettu alul uus ihmine. Semmossi mä kuuli. mä kuule ain kaikellaist. Mä o semmone.
- Anonyymi
Ameriikan burgeri butiikeissa sattuu ja tapahtuu, vetää puoleensa roskajoukkoa enempi?
- Anonyymi
Näio, Porvoossa mannepaskaesafakinookkerlund ampui kolme ihmistä jenkkiauton kyytiin autokaistalla syntyneen suukovun takia.
- Anonyymi
Tosi järkeväähän se on tehdä itsemurha Tainionkoskentien ja Heikinkadun liikenneympyrässä, kun vastapäätä McDonald'sia Heikinkadun varressa on EKSOTE! Hienoa työtä. (SARKASMIA OSAA KÄYTTÄÄ EIKÖ NIIN?)
- Anonyymi
mut aineki se pääs pois imatralta
- Anonyymi
Väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin.
no ei tarvinnu kärsii imatra o iha hirvee lappernassa o paremma näksöii ihmsii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa olla jo tämän tapauksen, oli sen verran äärimmäinen ja törkeä teko että ei tuollaista ymmärrä mistä johtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitänee käydä katsastamassa, mutta missä päin Suomea tuo Lappernassa oikein on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapperna on iha perseessä.sieltä veneellä on tosi pitkä matka puumalaa,mikä on kesällä keskipiste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis gay shit et sä niist tajuist mitää hetero
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286