mies joka pukeutuu naiseksi. Sirot luusto (huom. kapoiset kasvot) kuin naisella joten käy naisesta hyvin.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/e4e7b0a3-4220-4858-8f63-584e7b044e6f
Jere Nyström on häkellyttävän kaunis
18
1247
Vastaukset
- Anonyymi
Menestyy varmasti catwalkilla jos hänet sinne avitetaan.
- Anonyymi
Juu. Kaunis poika, tai tyttö. Ihan miten hän ite haluaa.....Tämän kirjotti sentään Pohojalaanen junttimies, jonka luulis vastustavan tämmöstä jyrkästi, ja ties mitä muuta. No en. Kuitenkaan. Kukin kehittelee tyylillään. Mitäpä tähän osaan muuta sanoa....tsemiä vaan kaikille
- Anonyymi
Ihanata notta oikeen pohojalaasmies, jolla on transuihin suurta kiinnostusta jopa kokemusta!?
Mutta meikkaava urheliupoika on trans-seksuaali ja haluaa aikuisena olla trans-neinen ei TV! = Huima ero!
Malta odottaa siis, vaikka olisit miten pohojalaanen duursoni (kaksinaamainen typerys).
- Anonyymi
borreolios saa nyt kilpailijan jerestä, jolla on sentään lahjakkuus kun tääs tällä toisella ....
- Anonyymi
Boelius jää kakkoseksi kauneudessa.
- Anonyymi
tuossa asemassa ilmeisesti voi valita kummassa luokassa hyppää,
- Anonyymi
Taitaa korkeushyppely unohtua kun pääsee tarpeeksi julkisuuden makuun?
- Anonyymi
Kyllä on ihana.
Kaunista.
Setä tykkää.- Anonyymi
Joe Biden?
Olen ymmärtänyt, että hän tuntee olevansa muuta sukupuolta kuin ruumiinsa, eli ei vain pukeudu naiseksi (ei haittaa tietenkään). Ihmetyttää se, miten niin pitkät kynnet kestävät korkeushypyssä.
- Anonyymi
Viimeksi kun korkeushyppyä kattonu niin ei hypätty kynsillä??
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi kun korkeushyppyä kattonu niin ei hypätty kynsillä??
Entä alastulo?
- Anonyymi
Miksi kaunis, eikä komea?
- Anonyymi
ttartsu kirjoitti:
Naisia tavataan sanoa kauniiksi..
Poikahan se on, noin vahvalla meikillä saa kenet tahansa kauniiksi.
- Anonyymi
Jenny-täti Nyström oli aikoinaan upea kuvittaja, joulu ym. kortit ja kirjatkin saivat upeita kuvituksia hänen käsistään!
Wau!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jenny_Nyström _ - Anonyymi
Aika tavallisen näköinen 16-vuotias meikkaava poika.
- Anonyymi
Silti se on mies ja pysyy miehenä lopun elämäänsä vaikka kuinka käyttäisi hameita, meikkejä ja hormoneja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246