Olen nyt kahdesti havainnut vettä lattialla , toisella kerralla myös kuljettajan puolella. Ollut rankkasateilla taivasalla mökkirannassa, normaalisti katoksessa. Mistä voisi vuotaa ?
Corolla Verso 2007, vettä lattialla apukuskin puolella ?
9
897
Vastaukset
- Anonyymi
Ompas hyväpeltinen Toyota jos vesi jää lattialle seisomaan. No eipä huolta, kohta se valuu iloisesti maahan asti ja ongelma poistuu ja onhan tuo jo ehtoo puolella aika pitkästi.
- Anonyymi
Konepellin alla sivureunoilla vedenpostoaukot joista omaan farmarikorollaan jalkatilaan vuoti vettä. Jotkut suojat siinä oli ja niitä rukkaamalla poistui ongelma.
- Anonyymi
Lattiamattoon pieni reikä, pysyy kuivana. Kun pelti alla on reikästä.
- Anonyymi
Auto on ollut sateessa vasemmalle kallellaan. Ihan normaalia.
- Anonyymi
Sori, oikealle kallellaan. Poraa lattiaan 10 mm reikiä.
- Anonyymi
Varmaan vedenpoistoreikäset tukossa. Havun neulasia ja muuta sössöä reikäset täynnä.
- Anonyymi
Missä nämä vedenpoistoaukot ovat Versossa? Kumimatto on kuiva, mutta lattia sen alla märkä.
- Anonyymi
Paaliin jo koko perkeleen romu.
- Anonyymi
Kiitos asiallisista kommenteista. Ne muut kommentit naisautoilijana jätän kerhon KKK piikkiin, (suomennos näille kerholaisille: katkeruus, kateus, ku-päisyys).
Ratkaisu löytyi. Ajokilometrejä vähän ja pohja todella kestävä, Toyotalla todella hyvin tehdyt pohjaratkaisut. Verso ei ole nähnyt Japania edes piirustuspöydällä . Belgiassa suunniteltu, Euroopassa koottu. Hyvää syksyn jatkoa kaikille täyspäisille tai sinnepäin. Eikun Toyotalla eteenpäin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657