Olen lukenut että narsisteja kiinnostaa bdsm seksi epänormaalin paljon. Alistamisen takia saavat siitä kicksejä. Toinen ihminen on pelkkä kynnysmatto narsistille. Toiminta täysin kaavamaista ja matkittua tässä.
Narsisti ja bdsm
Anonyymi
4
97
Vastaukset
- Anonyymi
Minun tuntemani nassukka ei missään tapauksessa uhraisi aikaansa minkäänlaisiin seksisessioihin vaan tyydyttää tarpeensa mahdollisimman pikaisesti. Ei ole liiemmin kiinnostunut seksistä, mutta on joku pakollinen suorittaminen kuitenkin silloin tällöin toteutettava,
- Anonyymi
Lisäisin tähän pakonomaista ja kaavamaisra urheilua.
- Anonyymi
Juurikin näin. Joskus saattaa myös nähdä voitonriemua kun sai sittenkin.
- Anonyymi
Seksi on narsistille kuin rituaali. Asioiden pitää tapahtua siinä tietyssä järjestyksessä. On tyytymätön jos et tottele masterin käskyjä. Olet pelkkä orja masterille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667