Puhuu tuolla "vauva äänellä". Vaikuttaa niin epäaidolta ja tekopirteältä. On kyllä raskas ja ärsyttävä tyyppi. Ja sinin kiusaaja kaksikon toinen jäsen.
Super ärsyttävä Sasa
10
123
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten krisukin sanoi studiossa, Raskas on.
- Anonyymi
Pilalle hemmoteltu raskas Sinin seuraaja.
- Anonyymi
Itsekäs. Tyhjä hihittäjä.
- Anonyymi
Raivostuttavan tekopirteä. Kyseliä, Ja tunkee nokkansa toisten asioihin. "Ahdistelee" Joelia..
- Anonyymi
Ärsyttävä ääni ei jaksa kuunnella
- Anonyymi
Sasa ärsyttää päivä päivältä enemmän. Ja miksi se väkisin roikkuu Joelissa ? Eikö nyt nää että Joelia ei kiinnosta !! Talossa EI kannata olla "Pari". Parin käy aina huonosti pelin kannalta. Ja oikeesti on toi sasa tyhmä, kun ei tajua. Kakaramainen hihittäjä.. 26v. Ei enään 13v !
- Anonyymi
Jep. Todella raskas kuunneltava, joka asiaan puuttuva, räkättävä lapsi. Ja tuo miehessä roikkuminen ottaa päähän, kun mies kieltänyt jo monta kertaa. Äänestäkää ulos ja äkkiä.
- Anonyymi
BiqBrother käskee heidät antamaan piparia toisilleen. Bäckbrothers on puhunut!
- Anonyymi
Mikäli Sasa on häätöäänestyksessä... Äänestän kenen muun tahansa puolesta, vastapuolella.
Sanooko hän koskaan mitään älykästä? Aidosti empaattista? Eikö Sinin äkkinäinen poistuminen mitenkään laita hänellä hänellä herneet korvien välissä naputtamaan?
Ei. Hän kaiketi on jo unohtanut Sinin.- Anonyymi
Jep "paras kaveri" Lähti, Ja sasaa ei kiinnosta. Ei hetkauta yhtään, aivan sama..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440