Nainen 25 v vapaana kaikkeen 041 807 2035
prepaid liittymääni saa soittaa milloin vain!
Kuumat 20-50 v kiinnostaa
soittakaa tai laittakaa viestiä pk-seutu
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
tuhmat tekstarit varmaan myös ok? Laitan sulle, jos vastaat saat kuvan.
- Anonyymi
Ei sulla ole KIK
- Anonyymi
on KIK
- Anonyymi
Voi että tuo munaton ja aivoton jaksaa🥱🥱🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että tuo munaton ja aivoton jaksaa🥱🥱🥱
No niinpä näytät tekevän.Kivan kommentin itsestäsi olet laittanut.
- Anonyymi
Ai sinä vai.Kerrohan lisää itsestäsi.
- Anonyymi
Eikä tässä vielä kaikki.kerrohan loputkin.
- Anonyymi
Mua häiritsee tuo pakkimielteinen oletko mahdollisesti joutunut ulkoruokintaan
- Anonyymi
Niinkö sulle on käynyt mites sä nyt ittees kommentoit kun peilikin vietiin ja ulkoruokintaankin olet joutunut.
- Anonyymi
Onko sulla mitään uutta kerrotavaa itsestäsi.Vai eikö äly riitä kuin vanhan toistoon.
- Anonyymi
Pakkimielteiseltä taitaa olla vitsit vähissä,vanhan toisto vaan jatkuu.
- Anonyymi
Voi ei miten kurjasti sulle on käynyt.Sinähän sen peilis kohtalon tiedät.
- Anonyymi
Jaa miten tuokin kommentti liityy sun ulkoruokintaan.Sulla on pahaksi päässyt toi peili addiktio.
- Anonyymi
Ai sulta vai vähän noloo.
- Anonyymi
Yritäppäs ihan oikeesti keksii itsestäsi muutakin kerrottavaa.Ethän sä voi noin saatanan tyhmä voitko sittenkin.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114