Vaaleissa on kyllä toinenkin vaihtoehto mitä mielipide gallupit antaa n 1000-2000 kansalaiselta. Taaskaan ei suuri osa osannut sanoa mielipidetään. Jos palataa 2015 vaaöiin; Perussumalaiset n 18 %, SDP sai 16,5 % josta nyt ei demareilla oli niin kauhesti noussut 17,7 % nyt olevaan 2019 vaaliin.
Niin jos lasketaan nuo yhteen persut ja kepu, se lähentelee 40 %:ia. Luku joka aina elää, kuvitellen että persut alkaisi palata Soinin ajan nostosta, johonkin järkevämpään, ehkä 5-7 %, se tietäisi kepulle runsasta nostoa 13,8 %:in päälle. Miten sitten sosialistit tuosta hyötyisi, kun persut heitäkin nipistäneet ?
Nämä jää pohdittavaksi tulevaisuuteen. Ei nyt gallupeihin kovin huomiota kiinnittää, ne kun ei ole oikeastaan mitään mm keskusta sai 2015 gallupissa yli 27 %.
Kun nyt aika joka ei ole vakaa, tiedä miten vaalissa käy ?
ps olen pannut merkille Li Andessonin mustat paisuneet silmän aluset, ettei olisi raskaus aikana puutostila päällä, kun kertonut elävänsä pelkästään kasvis ruualla.
Kun nyt syömässä toinenkin masussa, silloin pitää ravita kunnolla monipuolisilla mm metsämarjoilla, ja lihassa on niitä ajankohtaan sopivia aineita.
Kyllä me oltiin aikanaan tarkkoja näistä, kun useampia lapsia tehtiin. Ne voi lapselle kostautua myöhemmin, jos ei alku ole kunnossa.vaaloo
Keskusta näyttää saavan palanneista, jopa jälleen yköspaikalle
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Käy Liin lapselle kuin täällä lestaa huutavalle sairaseläkeläiselle, -sydän, -maksa -munuaiset -keuhkot--ja mitä kaikkea oletkaan kertonut jotka ei reilassa.
- Anonyymi
Persuista tullossa keskustan kengänkiilloittaja.
- Anonyymi
Näistä persuista ei ole mihinkään, toisin Soinin persut tohti hallitukseenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286