Ei ikipäivinä! Karstula asiat näyttävät nyt olevan niin heikossa kunnossa, ettei missään tapauksessa tule liittää kuntaan näihin konkurssikuntiin. Kunta niin riitaisa, että kähmintää joka asiassa. Selvitettävä kunnanjohtoa ja johtajaa myöten! Ottakaa päättäjät selvää, mikä ilmapiiri Karstulassa! Se on Kyyjärven etu! Köyhiä ja konkurssiuhan alaisia kuntia ei kannata panna yhteen ja luoda ongelmia tekemällä!
Kyyjärvikö Karstulaan?
10
103
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdistyminen ei ole Karstulan eikä Kyyjärven käsissä. Meidän lupaa tai haluja sille ei kysytä.
- Anonyymi
Valtio joka tukee kuntia rahalla päättää, turha vikistä, vaikka outo juttu. Kulut vähenee kun monista kuntien suurpalkkaisista johtajista ja päälliköitä päästään eroon. Tarvitaan vain duunareita ja muutama johtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtio joka tukee kuntia rahalla päättää, turha vikistä, vaikka outo juttu. Kulut vähenee kun monista kuntien suurpalkkaisista johtajista ja päälliköitä päästään eroon. Tarvitaan vain duunareita ja muutama johtaja.
Miten heistä pääsee eroon?, kun on Viisi vuotta suoja-aikaa? Mm. Olla tekemättä mitään.
- Anonyymi
Tekohengitystä, jossa valtion rahalla saadaan taloussotkuja maksettua.
Karstula olisi pitänyt liittää Kyyjärveen, Kyyjärvi on paljon keskeisemmällä paikalla kuin pussinperä Karstula. - Anonyymi
No minnepäin sitten ajattelit liittyä? Taitaa tulla maankunnan raja vastaan aika monesta ilmansuunnasta. Vielä ei yhtään kuntaliitosta tehty yli maankunnan rajojen. Kyllä ne viisaammat siellä "isolla kirkolla" tietää mitä tekee.
- Anonyymi
Eikö kuitenkin pitäisi olla luotettava johto, jos väkisten siirretään konkurssia tekevään kuntaan? Ja muka Saarijärvi heikompi vaihtoehto ja yhteistyö vaikeaa. Lukekaa, miten Karstulaa johdetaan! Tää täynnä sitä juttua!
- Anonyymi
Ei voi liittyä Saarijärveen suoraan. Pitää olla yhteistä rajaa elikkä maakannasta myöten voi liittyä. On Karstula välissä joten sen kautta vain. Ja miten on heikko johto? Vahva johto on se aiheuttaa napinaa:
- Anonyymi
Tässä iso kuvio miten mennään:
Ensin 4K kunnat yhteen.
Seuraavaksi Kinnula ja Pihtipudas.
Sitten Saarijärven ja Viitasaaren yhteenpaneminen.
Viimeiseksi lopuksi tällä tiekartalla niputetaan kaikki yhteen pohjoisen Keski-Suomen mahtavaksi suurkunnaksi.- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Takki auki liitytään. Ehkä joskus mietitään. Ja itketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351