Olin paikalla kun Tuurissa kerrottiin ihmevaluutasta joka splittasi itselleen uutta elämää kuin nyt tuo Korona 19. Me fiksummat läksimme mukaan. Nyt vuosien jälkeen olen unohtanut millaista oli elämä kun EN ollut Onemiljonääri.
Pyydän videon https://www.youtube.com/watch?v=upt_8h7rGv8 porukkaa järjestämään MUISTELOT samaan tilaan.
terv. OneMiljunääri
Muisteloilta Tuurissa
11
131
Vastaukset
Todellakin! Tuo Tuurin erinomainen tosi-tv-videointi joka kuuluu maailman parhaisiin huumoripläjäyksiin!!
Se menisi täydestä jos kerrottaisiin että se on harrastajateatterin näytelmä ja näyttelijät ovat nejane. Aivan täydestä. Saunaseppo on roolissaan täydellinen kielitaidottomana kadunmiehenä joka on esitelmöijänä elämänsä ensimmäistä kertaa. Ovela Timo Liimatainen menee täydestä elokuvan pahiksena. Pertti Hautala taas on uskottava pohojalaanen isäntä.
Niin ja kuvaajat itse ovat tietenkin tarinan kertojia jotka eivät voi uskoa korviaan.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Anonyymi
Onkohan Äänekosken Mehmetti edelleen Onecoin valuutan kannattaja??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Äänekosken Mehmetti edelleen Onecoin valuutan kannattaja??
Myy nykyään tuppilautaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myy nykyään tuppilautaa.
Onkos punapaitainen edelleen tulisieluinen OneCoijaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos punapaitainen edelleen tulisieluinen OneCoijaja?
Punapaita (Pertti Hautala) ollut kuolleena jo pidemmän aikaa. Tuttu Pohjanmaalta tiesi kertoa.
- Anonyymi
Sijoitin tycoonin ja sain takaisin 1290 euroa. Olen varmasti paras "voittaja"
Kyllähän tuolta rahaa saa takaisin, täälä vaan huudellaan.- Anonyymi
Balansoitu Combo Evolution olisi antanut hilloa koko loppuelämäksesi.
terv. Äitee Veska - Anonyymi
Onhan 1290 aika kiva voitto kun ensin laittaa 5000 kiinni.
Olet varmaankin ainoa "voittaja"
Rutjakkeesta sanottiin, että jos häneltä saat euronkin kusetettua takasin niin olet maailman 9 ihme
- Anonyymi
Taas on tarjolla elävän elämän tosi-tv:tä parhaimmillaan!
https://yle.fi/uutiset/3-11603220
Kuten näemme, rahanpesu ei todellakaan kannata! Kaiken parhaiten pärjää rahaa LOUHIMALLA, ei pesemällä.
Onecoinin maksullisella KOULUTUSMATERIAALILLA itsensä sivistänyt LOUHIA rikastuu ja saavuttaa taloudellisen RIIPPUMATTOMUUDEN ennennäkemättömän nopeasti.
Poijjaat!! - Anonyymi
Parrusetä on tulossa Suomeen....pian jytisee kunnolla.
- Anonyymi
Kaltereiden taakse vain odottamaan oikeuden toteutumista.
Min. Viisi vuotta KURITUSHUONETTA paskanpuhujalle:
- maitoa
- lääkkeitä
- huonekaluja
- autoja
Just name it!
(ja kaikki tämä todella omituisella ja vastenmielisellä Vaasa/Kokkola/uumaja - aksentilla englanniksi.
VANKILAAN!
(jos enää elossa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421