Baabelin kieli -kaiken maailman kieli

Anonyymi

Saatana tykkää puhua vielä omiensa kanssa yhteistä Baabelin kieltä, jotta kukaan ei ymmärtäisi sitä.(salakieli)

"Siitä tuli sen nimeksi Baabel, koska Herra siellä sekoitti kaiken maan kielen; ja sieltä Herra hajotti heidät yli kaiken maan."

37

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan juu, tärkeä huomio. Olenkin ihmetellyt, mitä se kieli on jolla Saatana minua ohjailee.

• Anonyymi

Koettele kielihenki näin

Keskeytä hengen puhe ja kysy kielihengeltä kuuluvalla äänellä: henki, mikä on nimesi, joka nyt minun äänielimiäni käytät, vastaa heti!

1. Joh. 4:1

"Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan."

• Anonyymi kirjoitti:

Koettele kielihenki näin

Keskeytä hengen puhe ja kysy kielihengeltä kuuluvalla äänellä: henki, mikä on nimesi, joka nyt minun äänielimiäni käytät, vastaa heti!

1. Joh. 4:1

"Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan."

Miten tulee toimia, jos se mörisee viskinkarhentamalla äänellä nimensä 'prrööt, pyhä henki'?

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Miten tulee toimia, jos se mörisee viskinkarhentamalla äänellä nimensä 'prrööt, pyhä henki'?

Sano kuuluvalla äänellä kielihengelle: Väisty tieltäni Saatana ja mene takaisin lahkolaisten kokouksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano kuuluvalla äänellä kielihengelle: Väisty tieltäni Saatana ja mene takaisin lahkolaisten kokouksiin.

Matt. 7:22

Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

Mark. 5:9

Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".

• he-ma kirjoitti:

Luonnollisesti Saatana ja hänen demoninsa esittäytyvät Pyhäksi Hengeksi. Jostain syystä tosiuskovaiset kuvittelevat Saatanan ilmoittautuvan tyhmästi ristimänimellään, kun Häntä vain kuvittelee kovistelevansa. Niin Hän ei tietenkään tee, tuo Kointähti, Aamuruskon poika.

• Repe.Ruutikallo kirjoitti:

Luonnollisesti Saatana ja hänen demoninsa esittäytyvät Pyhäksi Hengeksi. Jostain syystä tosiuskovaiset kuvittelevat Saatanan ilmoittautuvan tyhmästi ristimänimellään, kun Häntä vain kuvittelee kovistelevansa. Niin Hän ei tietenkään tee, tuo Kointähti, Aamuruskon poika.

Moni pyhällä hengellä täyttynyt on siis oikeasti saatanan vallassa. Eipä yllätä ollenkaan.

• Anonyymi
        Repe.Ruutikallo kirjoitti:

Juu, entinen ylienkeli Luciferus osaa kaikkia maallisia kieliä ja enkelien kieliä tosi hyvin. Oli korkein luotu olento taivaassa.

• Anonyymi
        Repe.Ruutikallo kirjoitti:

Kointähdestä tulee vielä koinruoho ja seurakunnat tippuvat taivaalta.

• Anonyymi

Pyhä Henki on Jumalan Henki, siksi Pyhä Henki puhuessaan Jumalalle ei tarvitse väliin mitään salakieltä salatakseen yhteyden Jumalan kanssa.

Room. 8:26
      "Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin. [Sak. 12:10; Joh. 14:16]

Ja maallisissa asioissa Pyhä Henki puhuu selkokieltä, jota kaikki ymmärtävät. Ei mitään salakieltä.

Hurmoksessa aikaansaatu sekava puhe ei ketään rakenna, päinvastoin sekoittaa ihmisen mielen.

Lääk.tri.Miettisen väitökirjassa on tieto, että tutkituista helluntailaista 80% oli psyykesairaita.
      " Vain yhtä viidestä niistä, jotka testattiin psykologisesti MMPI-testillä, voitiin pitää persoonallisuudeltaan normaaleina. " (lääk.tri Matti Miettinen)

• Anonyymi

• Anonyymi

Aivan.

• Anonyymi

Matti Miettinen julkaisi vuonna 1980 Kirkon tutkimuskeskuksen julkaisusarjassa väitöskirjan "Uskonnolliset ihmeparantumiset lääketieteellis-psykologisesta näkökulmasta". Tämä arvioitava pieni kirjanen on sen jälkiselitysteksti, ei-tieteellinen kansanpainos.

Miettisen tutkimuksen virikkeenä oli Niilo Yli-Vainion vuonna 1977 alkanut toiminta. Yhteistyössä Yli-Vainion kanssa jaettiin vuonna 1980 kyselylomakkeita 2000 kpl, joista 744 palautettiin. Seurannassa karsiutui määrä 611 henkilöön, jotka ilmoittivat 1403 sairautta, oiretta ja vaivaa, joiden kohdalla myönteisiä kokemuksia kertyi 829, pettymyksiä 574. Tutkijan oman arvion mukaan ei ainoakaan elimellinen sairaus parantunut, ja mielenterveyden häiriöissä oli joitakin yksittäisiä enemmän tai vähemmän ohimeneviä myönteisiä vaikutuksia, joista valtaosan kohdalla on aiheellista nähdä ne pelkästään tunnelmointiefekteinä. Kokonaisuutena ei tullut esiin mitään tavanomaisesta ennusteesta poikkeavaa. Vain yhtä viidestä niistä, jotka testattiin psykologisesti MMPI-testillä, voitiin pitää persoonallisuudeltaan normaaleina.

• Anonyymi

Toisaalta bublikaanit eivät ymmärtäneet Jeesuksen puheita.

• Anonyymi

Taisivat ymmärtää paremmin kuin kaltaisesi fariseus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa fariseuksetkin pääsivät Jumalanvaltakuntaan ennemmin kuin publikaanit ilmoitti Jeesus raamatussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Kuinka teidän opettajanne syö yhdessä publikaanien ja muiden syntisten kanssa!”, kummastelivat fariseukset (Matt. 9:11). Publikaanit olivat itserakkaita, niin kuin Jeesus sanoo, he rakastavat vain niitä, jotka rakastavat heitä itseään (Matt. 5:46).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Kuinka teidän opettajanne syö yhdessä publikaanien ja muiden syntisten kanssa!”, kummastelivat fariseukset (Matt. 9:11). Publikaanit olivat itserakkaita, niin kuin Jeesus sanoo, he rakastavat vain niitä, jotka rakastavat heitä itseään (Matt. 5:46).

Joh. 8:44

Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

Missä perkeleen näet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jokainen joka sanoo Herra Herra....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jokainen joka sanoo Herra Herra....

Niilo käski voimaa: "Tsiisus parantaa sinut, nyt!.....kukaan ei kuitenkaan parantunut. (lääk.tri Miettisen väitöskirja)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niilo käski voimaa: "Tsiisus parantaa sinut, nyt!.....kukaan ei kuitenkaan parantunut. (lääk.tri Miettisen väitöskirja)

Niilo kuoli Espanjan huvimatkalla 56-vuotiaana sairauteen, josta väitti parantuneensa ihmeellisesti.

• Anonyymi

Tässä ketjussa on kirjoitettu Niilosta. Oliko Niilo helluntailainen? Niilo ylivainio siis.

ST

• Anonyymi

Niilo oli noita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niilo oli noita.

Niilo Yli-Vainio matkusti 18.12.1976 Australiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niilo Yli-Vainio matkusti 18.12.1976 Australiaan.

Tutkimus parantumisista

Matti Miettinen julkaisi vuonna 1980 Kirkon tutkimuskeskuksen julkaisusarjassa väitöskirjan "Uskonnolliset ihmeparantumiset lääketieteellis-psykologisesta näkökulmasta". Yhteistyössä Yli-Vainion kanssa jaettiin vuonna 1980 kyselylomakkeita 2000 kpl, joista 744 palautettiin. Seurannassa karsiutui määrä 611 henkilöön, jotka ilmoittivat 1403 sairautta, oiretta ja vaivaa, joiden kohdalla myönteisiä kokemuksia kertyi 829, pettymyksiä 574. Tutkijan oman arvion mukaan ainoakaan elimellinen sairaus ei parantunut, ja mielenterveyden häiriöissä oli joitakin yksittäisiä enemmän tai vähemmän ohimeneviä myönteisiä vaikutuksia, joista valtaosan kohdalla on aiheellista nähdä ne pelkästään tunnelmointiefekteinä. Kokonaisuutena ei tullut esiin mitään tavanomaisesta ennusteesta poikkeavaa. Vain yhtä viidestä niistä, jotka testattiin psykologisesti MMPI-testillä, voitiin pitää persoonallisuudeltaan normaaleina.[28][29]

• Anonyymi

Baabelin kieli on jo takaisin maailmassa ja se on tietokonekieli. Suomessakin kerätään murteella puhuttua kieltä, jotta kuka vain maailmassa ymmärtäisi tietokoneen kautta sitä. Ei hyvä juttu tietenkään.

• Anonyymi

1Kor.14:10-11 Maailmassa on, kuka tietää, kuinka monta eri kieltä, mutta ainoatakaan, jonka äänet eivät ole ymmärrettävissä. Mutta jos en tiedä sanojen merkitystä, olen minä puhujalle muukalainen, ja puhuja on minulle muukalainen.

• Anonyymi

Hebr.11:13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja tunnustaneet olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä. 1Moos.23:4. 1Aikak.29:15 Sillä me olemme muukalaisia ja vieraita sinun edessäsi, niinkuin kaikki meidän isämmekin; niinkuin varjo ovat meidän päivämme maan päällä eikä ole mihin toivomme panna. Ps.39:13 Kuule minun rukoukseni, Herra, ota korviisi minun huutoni. Älä ole kuuro minun kyyneleilleni; sillä minä olen muukalainen sinun tykönäsi, vieras, niinkuin kaikki minun isänikin. Ps.119:19 Minä olen muukalainen maan päällä; älä salaa minulta käskyjäsi.

• Anonyymi

Seura tekee kaltaisekseen:

" Vain yhtä viidestä niistä, jotka testattiin psykologisesti MMPI-testillä, voitiin pitää persoonallisuudeltaan normaaleina." [28][29] Lääk.tri Miettinen.

• Anonyymi

1403 väitettyä ihmeparanemista Ylivainion kokouksissa:

"Tutkijan oman arvion mukaan ainoakaan elimellinen sairaus ei parantunut,"
      Lääk.tri Miettinen

• Anonyymi

Aina kun moititaan Saatanaa, vaikka aiheestakin, niin on syytä palauttaa mieliimme Herra Sebaotin luoneen kaiken ja siten myös Luciferin, josta tämän luomisessa saamansa vajavaisuuden vuoksi tuli langennut Saatana.
      Vastuu on siten Herra Sebaotin, jonka kaikkitietävänä ja -voipana piti ymmärtää mitä teki, ja loi silti sekä epätäydellisen enkelihahmon ja epätäydellisen ihmisen tämän houkutuksiin lankeamaan.

• Anonyymi

Yrität laittaa omat syntisi entisen ylienkelin syyksi. Häpeä ja tee parannus.

• Anonyymi

1Moos.11:8-9 Ja niin Herra hajotti heidät sieltä yli kaiken maan, niin että he lakkasivat kaupunkia rakentamasta. Siitä tuli nimeksi Baabel, koska Herra siellä sekoitti kaiken kielen; ja sieltä Herra hajotti heidät yli kaiken maan. Babylon eli Baabel oli suuri kaupunki Mesopotamiassa. Se sijaisi Eufratin varrella nykyisen Al Hillahin kaupungin paikalla Irakissa, noin 94 kilometriä Bagdadista lounaaseen. Babylon- Wikiepedia.

• Anonyymi

Helluntailiike on Amerikkalaisten miehimysten perustama uskonoppi ja suunta.

• Anonyymi

Saatana yrittää yhdistää kaikkien kansojen kielet takaisin yhdeksi ja samaksi hurmoskieleksi, jota helluntailaiset opiskelevat jo ahkerasti.

• Anonyymi

Aivan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7217
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3391
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      150
      1665
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      291
      1583
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1365
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1250
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      240
      1184
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe