Monta vuotta halunnut jo kuolla pois.Olen rukoillut ja rukoillut että kuolisimme kaikki yhdessä jossain onnettomuudessa,mutta elämämme vaan jatkuu ja jatkuu,koko riitaa ja kränää(ja nyt tais hajota televisio,siis oikeesti tätä kirjoittaessa!)Äsken mies heitti postit tohon nokan eteen. Koko ajan sähisee kiroilemalla kuin jokin hemmetin matelija.Vihataan toisiamme,rakkautta ei ole enää. Olen rukoillut ja rukoillut että pääsimme jo pois,kun ei meidän elämällä ja avioliitolla ei millään enää ole mitään funktiota.
Ei mies suostu eroon,minne hän menis?
Minkä takia Jumala"kiduttaa"meitä?
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä tarvitse lupaa mieheltäsi eroon. Eropäätöksen vli tehdä myös yksin ja joskus niin joutuukin tehdä. Jos teidän välillänne ei ole enää rakkautta tai kunnioitusta toisianne kohtaan, niin kannattaa erota. Ihmiset eroavat vielä vanhoilla päivilläkin ja kehuvat kuinka vihdoin uskalsivat tehdä oikean ratkaisun.
Ja tietenkin pärjäät yksin, onhan sinulla enkelit, henkioppaat ja Jumala kanssasi. Kuuntele sisäistä ääntäsu, mitä haluaisit tehdä, mikä tuntuisi oikealta päätökseltä jos itse saisit päättää? Kuinka niin Jumala kiduttaa?
Eiköhän liene niin,että olette kasvaneet erillene suhteessanne ja te kidutatte aivan
oikeesti toinen toistanne.
Hanki asunto,muuta pois suhteesta,joka parhaimmat päivänsä nähnyt.
Ei Jumalalla ole mitään tekemistä ihmisten erilleenkavamiseen.
Hae kuntasi sosiaalliseltapuolelta apua,he tulevat kartoittamaan tilanteen,jollet itse pysty asioitasi hoitamaan.
Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645