Kissanpennut opettelevat syömään kiinteitä ruokaa.
Olen laittanut penturaksuja veteen pehmenemään.
Emo kyllä kutsuu pentuja syömään (ilmeisesti, kun ääntelee ja pennut tottelee) mutta syö itse vaikka kaikki kupit tyhjäksi, jos sen antaa niin tehdä.
Pitäisikö antaa emon vain syödä ja katsoa, jos jossain vaiheessa pennutkin rohkenisivat? Vai onko vinkkejä?
Kissaemo syö pentujen ruoat
Anonyymi
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
Ahne ryökäle! Jospa emon voisi laittaa eri tilaan siksi aikaa, että vauvat syö?
- Anonyymi
Nyt melkein enemmän kiinnostaa se, miten näin kädettömällä on kissanpentuja talossa.
- Anonyymi
Kissan kun kiimassa ulos jättää, niin pentuja alkaa oottelemaa. Ei vaikuta kuka omistaa, tai onko kokemusta. Eli miksi ihmettelet, noinhan siinä sitten käy.
- Anonyymi
Emon on hyvä antaa syödä pentujen kanssa samaa ruokaa niin paljon kuin haluaa. Emo, jolla on pennut, tarvitsee vahvaa ruokaa ja paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329