gallup

asiasta kiinnostunut

kun tällä palstalla syyllistetään hirveästi uusperheen osapuolia perheenrikkomisesta, niin missä vaiheessa olette alkaneet seurustella uuden puoliskonne kanssa? Eli olitko itse sinkku, parisuhteessa vielä vai jo eronnut entäpä toinen osapuoli? itse olin eronnut muutama vuosi ennen uutta suhdetta ja mies reilu 3 vuotta ennen.

20

1649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnellinen vieläkin

Olin itse eronnut noin 5 vuotta sitten, kun tapasin mieheni, joka oli eronnut vuosi takaperin. Yhteiseloa takana nyt jo monta vuotta, joista 6 asuttu saman katon alla. Meillä menee hyvin. Tämä palsta ollut aika järkyttävää luettavaa. Voiko näin katkeria ihmisiä olla?

• Noora

Itselläni ei ole lapsia eli en ole eronnut parisuhteesta jossa olisi ollut lapsia, mutta avomieheni oli eronnut 2 vuotta ennen kuin ensi kertaa näimme toisemma ja nyt olemme olleet yhdessä kolme vuotta ja hyvin menee ex-vaimolla, miehelläni, minulla ja lapsilla kuulemma.

• elämänkevät

Itse olin eronnut viitisen vuotta takaperin ja mieheni vajaa vuosi sitten, kun muutimme yhteen. "Alkuhankaluuksien" jälkeen elämä uusperheessä on aivan loistavaa, tavallista elämää. Kaksi yhteistä lasta ja nyt lukumäärä täys! Muakin ahdistaa näillä palstoilla tää mieletön katkeruus ja epätoivo... Ihmettelen, missä ne niin suuresti rakastetut lapset "seilaa", kun koko ajatusmaailma perustuu katkeruuteen, kostoon, vihaan jne. Näyttää siltä, että monen "elämä" on totaalisesti pysähtynyt eroon tai siihen liittyviin riitoihin.
        Sääli. Kun elämä on hauskaa. Keväällä ja muulloinkin, kun sitä vaan elää! :)

• näin minä

Itse olin eronnut 2,5 ennen suhteen aloittamista ja mies 1,5vuotta aiemmin.

• vastaukseni

Itse olin eronnut 5 vuotta aiemmin, puolisoni erosi vasta seurustelumme aikana.

• naikkonen?

Mies oli eronnut lapsen äidistä 4,5 vuotta aiemmin... tai eronnut? Sanotaan paremminkin, että he olivat lakanneet yrittämästä olla yhdessä (kun ei suhdetta ennen lastakaan, niin ei sitä lapsen jälkeenkään aikaiseksi saanut). Edellisestä naisystävästä hän oli eronnut 6kk aikaisemmin.

Itse olin eronnut edellisestä miesystävästäni myös n. 6 kk aikaisemmin. Lasten isää ei minulla ole, kun ei ole lapsiakaan.

• Liinutiinu

Tapasin mieheni vuosi sen jälkeen kun hänen ja ex-vaimonsa avioero oli saanut lainvoiman. Eli olen kovin kaukana perheenrikkojasta.

• onnellisia

me olimme ollet yksinhuoltajina tahoillamme 3 vuotta kumpikin......onneksi löysimme toisemme!

• näin:

Olin muuttanut ex-miehestäni erilleen edellisenä keväänä, kun tapasimme nykyisen mieheni kanssa seuraavana syksynä(lokakuussa). Ja virallinen ero astui sitten marraskuussa voimaan. Nykyinen mieheni taas oli eronnut exästään kolme vuotta aiemmin, vaikka syyttikin minua(?!?!?!) avioerostaan. Meitä on moneksi :)

• 2 x 4 lapsen yh:t

Meillä molemmat oli viettänyt yh-elämää reilun vuoden, kun kohtasimme. Täydellistä! Hyvät ja asialliset välit myös molempien ex:iin ja heidän uusiin kumppaneihin, hyvä varsinkin kaikkien lasten takia.

• Miehellä virallinen ero avoliitosta puoli vuotta ennen ja itse olin sinkkuillut 8kk.

• Eliisa

Itse olin eronnut kolmisen vuotta aikaisemmin ja mieheni puolisen vuotta, molemmat olimme yksinhuoltajia.

• Cat

Oltiin avomieheni kanssa tunnettu työkuvioiden kautta kolmisen vuotta ennen kuin aloimme tapailla. Itse olin siinä vaiheessa eronnut avoliitosta 1,5v aikaisemmin ja hän avioliitosta melkein kolme vuotta aiemmin. Juhlimme pian 1-vuotispäiväämme :o)

• Minttu -65

Olimme tunteneet miehen kanssa toisemme vuosia. En ollut koskaan ajatellutkaan hänestä mitään romanttisia ajatuksia. Ystävystyimme, kun molemmat satuimme eroamaan samoihin aikoihin. Elimme läpi samanlaista kriisiä juuri yhtäaikaa. Tuimme toisiamme omissa prosesseissa ja ahdingossa. Jossain vaiheessa huomasimme, että pidämme toisistamme muutenkin kuin vain ystävinä. Nyt olemme olleet naimisissa neljä vuotta ja meillä on kaksi yhteistä lasta, miehellä myös kaksi isompaa lasta.

• sitten tavattiin

Olimme molemmat eronneet, olimme molemmat tahollamme muuttaneet pois yhteisestä asunnosta exän kanssa, ennen kuin tapasimme ensimmäisen kerran.
      Ero oli tosin aika tuore meillä molemmilla, miehellä erilleen muutosta oli kulunut vähemmän aikaa kuin minulla, koska hän etsi sitä asuntoa.. tunteet olivat siis kuolleet jo yhdessäolon aikana.

Sen sijaan minun exäni alkoi tapailla työkaveriaan vaikka asuimme yhdessä vielä. Erosta puhuttiin; kumpikaan ei halunnut erota, kumpikin halusi jatkaa vielä yhdessä - ja silti hänellä oli toinen. Hän kiisti sen (toisen naisen, pettämisen) loppuun asti, eli vielä asumuseron ja virallisenkin eron jälkeenkin.

• juu

Siis olin sinkku. Ihan sulassa sovussa erottiin, en ollut miestä rakastanut enää muutamaan vuoteen, sitä vaan oli siinä kun ei osannut lähteäkään.
      Miehen elämäntavat otti päähän; kävi töissä, makas sohvalla ja viikonloput veti kaatokännejä, tuhlas kaikki rahat ja juoksi baareissa ja kotiin tullessa kävi käsiks (löi, potki, kuristi...)

• juu

että mieheni oli sinkku, ollut jo muutaman vuoden.

Joten kenenkään perhettä ei meidän liitollamme ole suinkaan rikottu. Annettu vaan pojalleni uusi perhe ja uusia sisaruksia.

• onnellinen nyt!

Me olimme ns. eronneet, tai meidät oli jätetty ja mies lähti uuden matkaan. Meidän ero ei ollut yhteispäätös.
      Uuden tapasin kun etsimällä etsin lapsilleni uutta isän korviketta ja itselleni miestä. Vapaita en huolinut, ainoastaan varatut kiinnosti. Halusin saada itselleni rauhan sydämeeni myös hajottamalla lapsiperheen kuin meillekin oli tehty, joten nyt olen onnellinen saadessani kostaa samalla mitalla.

• meemu

Mieheni oli eronnut n. reilu 3 vuotta ennen kuin tapasimme ja aloimme seurusteleen, hänellä yksi poika tästä edellisestä suhteesta. Itse olin eronnut n. puoli vuotta ennen kuin aloin seurusteleen tämän miehen kanssa, minulla ei ennestään lapsia. Nyt olemme olleet yhdessä neljä vuotta ja esikoinen tulossa. Velipuoli odottaa innolla sisarusta.

• molemmat

Meillä oli sama tilanne molemmila,olimme saaneet yksipuolisella ilmoituksella "lähtöpassit" liitoistamme.
      Kumpikaan ei olisi halunnut eroa,mutta oli erottava kun toiset osapuolet halusivat.
      Tapasimme ja rakastuimme,kun alettiin olla yhdessä,niin molempien exät veti herneet nenäänsä, vaikka niillä oli uudet.
      Minä olen hirveä nyxä enkä kelpaisi "äitipuoleksi" ja exmieheni ei tapaa lapsia,kun joutuu maksamaan elarit,vaikka on uusi mies perheessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe