En ymmärrä, miksi en saa vastausta rukouksiini.
rukoilen, että päivä alkaisi jo paistaa minunkin
elämääni, mutta ei.
Olen työtön, velkainen, lapsilla vaikeuksia, sairautta,ja elämä on todellista kamppailua päivästä toiseen.
Odotan tai olen odottanut ja toivonut ,milloin alkaisi helpottaa.
Olemme raittiita, avuliaita, oikeudenmukaisia ja uskomme Jumalaan, MUTTA OLEMME HAVAINNEET, ETTÄ NAAPURIMME, JOTKA JUOVAT JA RÄLLÄÄVÄT, heidän elämänsä tuntuu menenvän oikein hyvin, saivat vakivirat ja ostivat autot ja ovat terveitä ja itsekkäitä, eivät auta lähimmäistään mutta heillä menee hyvin ja siunausta on ollut, suunnittelevat juuri mökin ostoa.
Minä en kadehdi, vann ihmettelen sitä, että vaikka sydämestämme teemme vapaaehtoistyötä ja elämme ns. oikein meidän elämämme on todellakin kituuttamista.
Osaatteko kertoa, miksi näin on ja onko koko loppuelämämme kamppailua jokapäiväisestä leivästämme.
En ymmärrä
16
600
Vastaukset
- polo
Voi poloinen, niin se vaan on, että ne jotka eivät liikoja mietiskele, elävät vaan, eivät liikoja kumartele, ole liian nöyriä, ne tässä maailmassa pärjää. Mutta jos et siitä välitä, niin pidä katseesi taivaassa, jonne olet matkalla, koska et saa nk. maailma antaa, et koskaan, mutta jos muutat mielesi niin lopeta muiden auttaminen ja ala auttaa itseäsi, tee se vapaaehtoistyö itsesi puolesta. Kiinnitä katseesi omaan ja perheesi hyvinvointiin ja lopeta se muiden katselu ja hoivaaminen, nauti elämästä, juo viiniä silloin tällöin, mutta kaikessa tästälähtien ajattele itseäsi ja perhettäsi ensin. Kukaan ei tuosta uhrautuvaisuudesta sinua koskaan kiitä, vain sinä itse ja perheesi siitä kärsivät. Joten ota elämä omiin käsiisi ja huuruilut vähemmälle.
- Mirka.... ....
Miksi kuvittelet rukousten edes toimivan?
Yksikään rukous ei ole ikinä toiminut.
Rukoukset jumalineen ovat pelkkää kusetusta.- Piru
Niin mutta mikä ei ole kusetusta?
Ps. Muista katsoa oven taa ja sängyn alle. Ota jalkasi ja käy, ai nii mut sullahan ei oo jalkoja.
- Jeesus Ist Best
Valitettavasti Jeesus on hylännyt perheenne, koska kerran melkein ajattelit seksiä. Paluuta ei ole.
- Jeesus ist Best
jumalan-tulenkantaja kirjoitti:
Et selvästikään tunne Jumalan sanaa, niin että voisit sitä täällä oppettaa!
Tunnen Jumalan ja Jeesuksen henkilökohtaisesti ja he kertoivat, että ovat hylänneet em. henkilön. Sinäkin joutunet helvettiin, koska väitit minua vastaan.
- Nimetön
Kuinka saat sen tärkeimmän ja korkeimman kruunun?! Et varmaan autoilla ja mökeillä..! Jatka vaan rukouksias kyl se aurinko vielä paistaa..!Hengessä mukana..!
- alkup.raimo
Psalmi 73
Asaf oli kateellinen kun jumalattomat menestyivät, kunnes sai ymmärtää mikä on heidän loppunsa...täällä ajassa voivat hyvin ja lihovat ja ovat vaivoistaan vapaat, ilman muiden kuolevasiten tuskia...ja Asafin onni oli olla Jumalaa lähellä!
Olet ihminen, mutta vuotakoon päällesi kaste hermonilta...Golgatan kummulta...herran Jeesuksen haavoista...saakoon jumala osoittaa sinulle ja rakkaillesi kasteen armorikas sisältö...Herra Jumala näkee teissä Jumala pojan täydellisyyden...se on Pyhän Hengen lahja jos uskotte Jeesuksen veren sovitukseen ja niin herran haavat parantavat sairaudet ja velkojen ja työttömyydenkin keskellä jumala ruokkii...olen ollut itse jo lähes vuoden työtön..ja ihmeellisellä tavalla Jumala on huolehtinut...uskovaiset ovat auttaneet ja kaiken puutteenkin keskellä saa olla turvallisella mielellä...Jääkää herran rauhaan! Kyllä Jumala avaa; ensin uskon kautta Jeesuksen vereen lahjavarnhurskaus, jonka jokainen syntinsä tunnustava saa Herralta ..ja sen jälkeen Jumala pitää huolen...työkin löytyy ja kaiki mitä tarvitsette tulkoon osaksenne...niin totta kuin Jumala elää ja on kaikkivaltia Pyhä isä..tulkoon siunaukset päällenne...Jatka rukousta ja sano; kiitos olkoon Jeesukselle ylitse kaikien asioitteni...yli syntieni ja murheitteni.,Amen! - Unikko
"Älköön sydömesi kadehtiko jumalattomia, mutta kiivaile aina Jumalan pelon puolesta, niin sinulla totisesti on tulevaisuus, ja toivosi ei mene turhaan." Snl.23:17,18. ja Snl.30:5: "Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat." Älkää lannistuko, Herra on teidän kanssannanne, Jeesus kyllä johdattaa omansa vaikeuksista valoon, ja kantaa niiden vaikeuksien aikana. Kokemusta on.
19.Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa ja anoo sitä, he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
[Jumalan Kansan Raamattu: Matt. 18:19]
ALoita päiväsi lukemalla raamattua vaikka puoli tuntia. Herran käsi ei ole liian lyhyt auttamaan.
Tunnusta kaikki syntisi, jos niitä on.- Jee.sukseen Usk.ovaa
Sovitko minulle jonkun skottiviskin viikonlopuksi (0,7l). Ei sitten mitään paskaa!
- king-david
Raamatun kuningas Daavid mietti samoja asioita. Miten uskovalla on monta murhetta, mutta jumalaton senkuin vain porskuttaa. Lue psalmeja, niissä on monia samankaltaisa ajatuksia.
Toisaalta et voi alkaa nostaa omaa profiiliasi kertomalla miten teet vapaaehtoistyötä tai miten oikein elät. Jumala sen tietää miten elät ja omat hyvät työsi ovat kuin saastainen vaate Jumalalle.
Itse olin koko 90-luvun aivan lamassa, etenkin taloudellisesti. Olin kateellinen jopa bussikuskille koska heillä oli töitä. Mutta sitten sanouduin irti näistä ajatuksista ja päätin, että tämä on minun elämäni. Rukoilen ja teen parhaani ja katson päivän kerrallaan.
No....päivät olivat pitkiä, eikä paljoa tapahtunut, mutta uskonelämäni kasvoi.
Herran koulu on joskus kova koulu. Itselläni se oli ja osittain on vieläkin "erämaakoulua" Siihen sisältyy joskus keitaitakin mutta pääosin se on pölyistä hiekkaa. Joskus me ihmiset vain tarvitsemme tällaisia kouluja ja joskus ne ovat pitkiäkin. Mooseksellä 2 x 40 vuotta!
Mutta eräänä päivänä ne ovat ohi.
Herra saakoon siunata sinua. - Pappi
Moos. 22:5 "Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi."
Olet myös käyttänyt miehen tamineita. Sinua ei pelasta enää mikään.
AMEN - nysvä
Olen odottanut ja odottanut , saahan sitä odottaa, mutta aikuinen ihminen ottaa ITSE vastuun omasta elämästään. Enpä usko että Jumala on tarkoittanut uskovaisten ihmisten olevan nynnyjä joita jokainen saa hyväksi käyttää. Siinä on sullakin listaa kuinka hyvä ihminen olet ollut ja paskat sanon minä, mitä siitä olet saanut ja vielä tänne tuut Jeesustelee. Kokoo ittes ja ota elämä haltuusi ja jätä tuo fatalismi tai mitä lie. Taidat itse olla se suurin este ettei ne rukoukset toimi.Oootatko että saat jostakin kaiken valmiina, älä unta nää.
Ihmettelen ,mitä ajattelet ,mitä rukoilet?
Juopotteleminen ja rällääminen on siis hyvin menevää elämää ?
Kyllähän asia on niin että ,ne asiat eivät tee kenenkään elämää hyväksi eikä onnelliseksi!
Voin henkilökohtaisesti todistaa että olen sata kertaa onnellisempi elämässäni ,kun olen vapautunut viinan ja tupakan kahleista.
Vaikka naapuri ajaisi kultasella mersulla ,hän voi olla täysin TYHJÄ sisältä !
Rauhan jonka Jeesus antaa sydämmeeni on kaikkea maallistakin arvokkaampi.
Rukoilen puolestasi .Siunausta elämääsi.- kallio
hei.raamattu on täynnä ns,ihmiskohtaloita,psalmit,paavali,jeesus itse huusi jumalan puoleen.kenelläkään heistä ei elämä ollut ns,helppoa.jeesus sovitti kuolemallaan kaiken,niinkuin tiedät..me uskovaiset joudumme uskostamme huolimatta ns,koettelemuksiin,halusimme tai emme.paha haluaa,että tulemme heikoksi ja toivottomiksi.jumala tietää juonet,hän on turvanasi joka askeleella.ajattele,kun pääsemme taivaan isän kotiin,meillä on jo koti siellä ja rauha.mieluummin ajan vanhalla autolla kohti taivasta,kuin mersulla ns,helvettiin.älä lannistusillä vihollisen tehtävä on tehdä jumalan työ ihmisissä vaikeaksi,mutta muista sinä olet voittajien puolella,eikä ole lopulta enää väli eriä ja aika lisiä.jumala tulee eheyttämään sinua ja perhettäsi,joku ihminen on teille kateellinen,rukoile hänen puolestaan,jumala on armo ei tuomio.älä sinäkään tuomitse.rakasta ja kunnioita miestäsi,sinulla on hyvä mies.ei aarteita maan päälle vaan taivaaseen..halaukset sinulle ja luottamusta jumalaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965