Kertokaa minkälainen se ihannekirkonne olisi ja mikä olisi sen korkein auktoriteetti kun Raamattu ei teille kelpaa.
Evl.kirkon romuttavat!
17
57
Vastaukset
- Anonyymi
SETAN agenda olisi se tunnustus ja auktoriteetti!
-homoTeemu- - Anonyymi
Kukaan ei ole ollut romuttamassa kirkkoa. Aika muuttuu, ihmiset muuttuvat. Jumala seuraa aikaa ja tekee uusia päätöksiä muutosten vuoksi modernisoimalla.
- Anonyymi
Islam on romuttamassa kristinuskon ja kirkot muutetaan moskeijoiksi. Näin on euroopassa jo käymässä. Lukekaa Baba Vangan ennustuksia. Ihannekirkkoni on metsä ja humisevat hongat.
- Anonyymi
Jumala ei muutu joten hyväksy tai hylkää!
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei muutu joten hyväksy tai hylkää!
Jumala on muuttunut kovasti.
Ennen hän oli kansan parissa ja toi hyvää viiniä juhliin. Ei se enää jaksa osallistua.
- Anonyymi
Venturesporukkaa hirviöineen, mausteena kaprisjumalatar.
- Anonyymi
Kirkko ei romutu mihinkään. Kaikki me, sinäkin, ovat vastuussa että kirkkoa rakennetaan nykyaikaa vastaavaksi. Romutus ei tule kysymykseen. Luokaamme kirkosta uusi ja uljas kaikkien rakastama laitos.
Sitä mukaa kun ihmiset ja ajatukset muuttuvat, kirkko muuttuu siinä samalla.
Emme varmaan kestäisi sitä kirkkoa, joka oli 150 vuotta sitten.
- Anonyymi
Ihannekirkkoni pääsanoma on Sallikaa kaikkien tulla ja olla omana itsenän, löytää rauha ja armo. Raamattu on korkein auktoriteetti sovellettuna tähän aikaan. Itse olen sieltä monet rauhoittumiset löytänyt, en seuraa muita, en kyttää millainen kukin on, ihan saavat vapaasti rukoilla kanssani tai yksin. Meille jokaiselle on tilaa, mulla elämä ja muillakin uskovilla - toivottavasti. Minun ihannekirkkoni on kotikunnassani.
- Anonyymi
Pääseekö tuolla uskolla hautuumaata edemmäs. miten on?
- Anonyymi
Eihän se Raamattu kelpaa eroavillekaan eikä uudelleen vihkiville fundamettalisti papeille, eikä "siemenen hukkaan valuttajille" , ei perheen koon suunnittelijoille eikä niille siis jotka harjoittavat seksiä ilman lapsenteko aikeita, Raamatun alkulehdillä sanotaan vaimolle ja miehelle että Lisääntykää ja täyttäkää maa eikä mitään muuta... missään ei sanota että maan täyttämisen voi lopettaa jossain vaiheessa - päinvastoin siemenen hukkaan valuttamista EI Jumala katso Hyvällä!
Kukaan ei välitä mitä kaikkea Raamatussa lukee, ei fundamentalistisin fundamentalisti paremmin kuin konservatiiviikaan, heille lienee Jumala antanut Luvan nyt ohittaa just tuollaiset kohdat ja "tulkita" ne.
Paitsi lestadiolaiset ovat eri mieltä ja pitävät nuo yhä mutta hehän pääsevätkin taivaaseen yksin He, omien sanojensa mukaan.Skotlannissa lukee mutkanmerkkien yhteydessä ”reduce speed”. Mutkan jälkeen ei kuitenkaan kehoteta lisäämään nopeutta, joten noita merkkejä tottelemalla on lopulta pysähtynyt kokonaan.
- Anonyymi
Kirkon suuri virhe on että papit ja työntekijät voivat olla ei uskovia ja jopa ateisteja.
Uskonlahkojen suuri virhe on, että saarnaajat voivat esittää Raamatusta varmoja mielipiteitä ilman päivänkään teologista yliopistokoulutusta.
- Anonyymi
Hyvä että kiinnostaa.
- Anonyymi
Luterilaista kirkkoa eivät yritä romuttaa ketkään muut kuin lahkot. Lahkolaisille on varattu omat palstansa. Miksi ne tunkevat tälle luterilaiselle palstalle riehumaan ja paljastamaan synkkämielisyytensä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246