Aioin tänään katsoa normaalisti telkkua, mutta, kun laitoin 10v vanhan taulutelkan virrat päälle alkoi haista kärylle. Juoksin katkaisemaan virrat pääkatkaisimesta jonka jälkeen otin television johdon irti seinästä. Huomasin, että pistorasia haisi kauheelle ja oli mustunut. Aiheuttiko televisio tämän? Televisio on päällisin puolin kunnossa ja nyt on selvää, että haju tuli pistorasiasta, mutta johtuuko telkasta?
Rikkoiko televisio pistorasian?
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vai olisiko pistorasia mahdollisesti rikkonut telkan?
- Anonyymi
Pistorasian koskettimet ( ne on ikään kuin jouset) kuoleentuneet. Löysä kosketus aiheuttaa kipinöintiä ja kuumentaa metalliosat.
Pistorasia vaihtoon.
Jos telkkari toimii johonkin toiseen pistorasiaan kytkettynä niin se lienee kunnossa. - Anonyymi
Tuntuu pistorasia vika mun mielestä myös todennäköiseltä , kun vähän aloin tutkia asiaa. Talon sähköt niinkin vanhat kuin 60v talo on 70v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645