Kylän raitti

Anonyymi

Kunnallisvaalit ovat ensi keväänä. Onko mahdollista että nykyiset valtuutetut jotka on valittu hoitamaan kunnan ja kuntalaisten asioita liittyen terveyteen,palveluihin, asumiseen ym. ,ja ennen kaikkea turvallisuuteen. Nyt, erityisesti liikenne turvallisuus on huonontunut keskustan teillä. Esitän että kiireesti tehtäisiin lisää hidasteita, välille parkanon risteys-ns. Hällin mäki. Mielestäni ei saa jäädä odottamaan, että joku päivä /yö tapahtuu se pahin mahdollinen liikenneonnettomuus! Oikein Hyvää syys aikaa kaikille!!!

7

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, kiitos kaikille kaahareille, teidän kaasuttelujenne takia taas pian rakennetaan lisää töyssyjä tielle. Jos ajeltais kaikki siivosti, ei hidastemöykkyjä tiellä tarvittaisi. Mutta paljon puuttuu, kun järjen valoa puuttuu.

• Anonyymi

Tosiaan eihän nuille kaahajille voi kukaan yhtään mitään. Ainoastaan hidasteiden lisääminen on ratkaisu keskustaa halkovan tien turvallisuuteen. Herätkää kuntapäättäjät tähän isoon yleistä vaaraa aiheuttavaan tilanteeseen!

• Anonyymi

On taas mielenkiintoinen aika roikkua tämmöisen asian kanssa keskustelun aloittajalla. Ei ne hidasteet hyödytä.. Kyllä sitä raittia paahtaa löytyy muualtakin, joten pitäisikö koko kunnan tiet tukkia hidasteilla vai mitä?

• Anonyymi

Eikö vain ollutkin mielenkiintoinen aika kirjuuttaa tänne. Työvuoro olikin jo takana päin. Suosittelen lämpimästi sinullekin edes kokeilla miltä työnteko tuntuisi. Ja muista ottaa aamu lääkkeet säännöllisesti. Onnea valitsemallasi elämänpolulla.

• Anonyymi

Mä olen täysin samalla kannalla edellisen kanssa!
      Kyllä kotona pitää sellainen kasvatus olla että osaa hallita kaasupoljintansa. Ne terävät korkeat hidasteet ovat vain vitutuksen huippu. Hienojen bemarien ja muiden madallettujen autojen pohjat hinkkaavat oikein rapsakasti niihin. Kuntako maksaa sitten korvauksia?
      Sitä minäkin, tuskin! Menkää ja tehkää asian eteen jotain älkääkä AINA nupisko nuorison ajotaidoista! Hekin ovat vain ihmisiä.
      Hyvää ja turvallista syksyn alkua kaikille!

• Anonyymi

Ei kunta ole korvausvelvollinen. Tien ylläpito, talvihoito, paikkaukset, liikenne merkit, ajorata merkinnät, päällysteet, hidasteet ym. On ely - keskuksen hallussa.

• Anonyymi

Hyvä ja asiallinen kirjoitus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33