Miten voin enää puhua heille?
Jos vanhemmat eivät anna jotain asiaa koskaan anteeksi
6
167
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän riippuu asiasta. Esim jos käyttää huumeita ja siitä johtuvaa sekoilua niin olishan se vaikea antaa anteeksi.
- Anonyymi
Kauhea vastaus.
Vanhemmat antaa kaiken anteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhea vastaus.
Vanhemmat antaa kaiken anteeksi.Riippuu siitä jos vanhemmat ovat jyrkästi huumeita vastaan ja eivät jaksa lapsen sekoiluja ja esim jos lapsi pyytää vanhemmilta rahaa huumeisiin.Jos mun lapsi pyytäis rahaa huumeisiin niin en antais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä jos vanhemmat ovat jyrkästi huumeita vastaan ja eivät jaksa lapsen sekoiluja ja esim jos lapsi pyytää vanhemmilta rahaa huumeisiin.Jos mun lapsi pyytäis rahaa huumeisiin niin en antais.
Oikein!
- Anonyymi
"Vanhemmat antaa kaiken anteeksi."
Kenen antaa kenen ei.
Itse en ole koskaan saanut anteeksi omaa syntymääni "äidiltäni".
Niin - minun äitini on koko ikäni syyllistänyt minut siitä että olen syntynyt, että olen tunkenut hänen elämäänsä taakaksi ja vastuksesksi.
Kirjoitan "äiti" lainausmerkkeihin sillä minulla ei ole koskaan ollut äitiä sanan varsinaisessa merkityksessä, vain biologinen sellainen jonka olen siis"pakottanut" synnyttämään minut.
Minulle tehtiin selväksi jo hyvin pienenä että minut haluttiin panna kesken, mutta kun siihen aikaan aborttia ei niin vain saanut ja laiton abortti oli rikos, ei äitini uskaltanut siihen ryhtyä vaikka puoskari oli jo katsottuna.
Minulle ei koskaan kehittynyt läheistä äiti-tytär suhdetta. Hän ei koskaan antanut minulle anteeksi. Lapsena yritin kaikin tavoin hyvittää olemasssa oloani mutta en saanut ostettua hyväksyntää. Niinpä lähdin hyvin nuorena kotoa ja pistin välit poikki kokonaan. Oli pakko pelastaaakseni itseni. En ole vuosiin ollut missään yhteydessä "äitiini", ja näin on hyvä.
Nyt olen itse kahden lapsen äiti ja tehnyt kaiken päin vastoin kuin minua on kohdeltu. Päätin että lapseni eivät koskaan saa kokea sitä kylmyyttä ja suoranaista vihaa mitä minä koin. Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa. Heidän puolestaan menisin vaikka tuleen, enkä keksi sellaista asiaa jonka takia heidät hylkäisin.
Minussa nostaa voimakkaita tunteita väite että vanhemmat aina välittävät sekä valheellinen äiti-madonna- myytti. Se ei todellakaan pidä paikkaansa ja se on todistettu monta kertaa uutisten kertomana kun rajuaj kaltoinkohtelutapauksia on paljastunut. - Anonyymi
Riippuu asiasta, minun täti meni hankkimaan lapsen joskus nuorena miehen kanssa, jonka kanssa ei ollut naimisissa. Sille tuli riita vanhempien kanssa, se lähti sen miehen matkaan noin 18-vuotiaana, eikä puhunut vanhemmilleen enää ikinä ja on ollut onnellisesti sen saman miehen kanssa koko ikänsä ja heillä on kolme lasta. Ne vanhemmat, eli minun isovanhemma ovat jo kuolleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738