kuka tietää paremman ruskeakastikkeen reseptin, niin laitapa tänne. mä ite laitan tällä reseptillä ja maistuu kaikille. ruskista jauhot voi- rypsiöljyssä, mikä tahansa paistorasva käy, lisää vettä, sitten lihaliemijauhetta, ripaus sinappijauhetta, kikkoman soijaa, ripaus sokeria, 1 rkl omenaviinietikkaa, kiehauta seos niin kauan kun sakeutuu, sitten lisää kermaa tai ruokakermaa..laitan siihen nakkeja tai jauhelihaa ruskistettuna. tiedätkö paremman reseptin, jos tiedät niin skriivaa tänne..
maailman paras ruskeakastike
Anonyymi
1
336
Vastaukset
- Anonyymi
Jauhoina voi käyttää talkkunajauhoja, jopa ne liian tummiksi paahdetut käy, ei tarvitse sitten käryttää niin paljon pannulla, olen lisännyt ne veteen liotettuna. Miksi sinappijauheen sijaan ei voisi käyttää sinappia, siinähän on myös etikkaa, sokeria ja kasviöljyä, mistä ruokakermakin tehty? Voi toki olla parempi ja saa suhteet mieleisekseen. Chilikastikkeella saa terävyyttä ja vanha konsti laittaa suolakurkun paloja, pitäisikin taas kokeilla. Suolakurkkujen etikkaliemi voisi olla myös hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657