Pattayan rakkaat on erityisesti kiinnostuneita valokuvista ja eritoten muiden valokuvien kommentoinneista, sekä rakkaiden valokuvat on aina päivän tuoreita.
Maisemakuvatkin on aina omia sehän on selvä.
Huomiota on herättänyt kuitenkin kameroiden taso, ennen oli ainoa oikea kamera paddin puhelin ja nyt on alkanut ilmestymään samsungia ja muuta luuria.
Tuossa tarkoituksessa myös että ei tarvitsisi maisemia ynnä muuta imuroida netistä tai kaverin facesta ja varsinkin koska rakkaat aivan haltiossaan ovat kuksakuvista niin täältä Thaimaasta kuin muualtakin, niin ojennan auttavan käteni.
Nyt voit hankkia itsellesi pienoisen laatukameran karkkirahalla hyvä tilioteneito, jonka muistikortilla runsaasti Kuksakuvaa.
https://aijaa.com/aJyNmf
Matkamuistokuvia.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juu viiden euron kamera ostettu rihkamakaupasta. Kummasti näitä romuja haluat esitellä vaan et päivälehteä Chiang Maista. Sinut on taputeltu, joten lopeta satuilu heti. Uusia kuvia Thaimaasta sinulta ei enää tule, koska kaverisi tuli pois sieltä jo ja sinä et ole ollut Thaimaassa kuin viimeksi 2008 ja sekin oli tavallinen aurinkomatka.
Senkö jälkeen sitten tuli infarktit ja muut ongelmat, vai jo sitä ennen?- Anonyymi
Kamera oli todella halpa jostain nettikaupasta tilattuna.
Olen hyväksynyt Neidon vedon omilla ehdoillani, joita hän ei ole kyennyt eikä kykene toteuttamaan, enkä omia ehtojani muuta.
Uusia kuvia laitan lehtineen kun oireesi laantuneet, jota ei ole odotettavissa.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamera oli todella halpa jostain nettikaupasta tilattuna.
Olen hyväksynyt Neidon vedon omilla ehdoillani, joita hän ei ole kyennyt eikä kykene toteuttamaan, enkä omia ehtojani muuta.
Uusia kuvia laitan lehtineen kun oireesi laantuneet, jota ei ole odotettavissa.
STapu, tapu, tap...tapu, tapu, tap, vauva pieni, vauva pieni taputtaa..
Tapu tapu tap...tapu, tapu tap, pienet kädet, pienet kädet taputtaa ja näin on sensukka taputeltu tatamiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164