Totuus kuitenkin ainakin täällä Suomessa taitaa olla vähän toisenlainen? Onko helpompi saada jämyjä valtavasti kasvamaan firmaan vai mistä nuo puheet johtuu? Eikö sen tuotteen pitäisi olla se pääasia toiminnassa eikä verkoston kasvamisen?
Miksi niin moni verkostofirma mainostaa valtavaa liikevaihdon kasvua?
2
79
Vastaukset
Ei niillä ole muuta mainostettavaa. Tuote on bulkkitavaraa ja tuotantokustannuksiltaan sieltä halvimmasta päästä. Sitä tosin myydään ryöstöhinnalla ja yritetään selitellä sen laadukkuutta.
Ihan oikeasti verkostomarkkinoijat ... jos tuote olisi oikeasti hyvä, kuka idiootti yrittäisi myydä sitä maailman tehottomimmalla markkinointimetodilla, verkostomarkkinoinnilla?!?!? Herätys ääliöt!!!
Jaapa jaa ... eihän se tuotteiden myynti ollutkaan verkostomarkkinoinnissa se villakoidan ydin. Homman juju on aivan muualla. Löytyiskö taas jostain verkostohörhöjä epätoivoisiin puolustuspuheenvuoroihin???
MUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Anonyymi
Tuota itsekin ihmetellyt, jos tuote olisi oikeasti mullistava niin sehän leviäisi nopesti läpi Suomen ja myyntimäärät olisi valtavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696