Minäpä olen kiinalaisessa horoskoopissa Hevonen.
Tämä on paljon parempi kun se toinen.
Hevosen vuonna syntyneet ihmiset ovat suosittuja.
He ovat hilpeitä, raha-asioissaan taitavia, tarkkaavaisia, vaikka he joskus puhuvatkin hieman liikaa.
He ovat viisaita, lahjakkaita ja käsistään näppäriä, ja heillä on joskus heikkoutta vastakkaisen sukupuolen suhteen.
Vetovoimaiset Hevoset ovat usein avarakatseisia ja muuttumiskykyisiä.
He ovat kärsimättömiä ja kuumaverisiä kaikkea muuta paitsi päivätyötään kohtaan. He pitävät viihdytyksestä ja suurista joukoista.
He ovat itsenäisiä ja ottavat harvoin vastaan neuvoja.
Kiinalainen Hevonen
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuopiiko kaakkisi?
Ano 12:27
Mitä "kuopiiko kaakkisi" käytännössä tarkoittaa?
On vähän heikot nuo hevosiin liittyvät termit.
Täällä maalla on hevosia laitumilla.
Kun hevonen pyöriskeli laitumella, muistin sanonnan, että hevonen pötkylöi.
Minulle korjattiin että se on piehtaroimista.
- Anonyymi
Oon jänis. Nyt en enää löytänyt googlettamalla mutta joskus analyysissä oli minusta hauska lause: jänis tietää tarkkaan kenen häntää se heiluttaa tai jotenkin niin.
Nyt löysin toisen hauskan: Jäniksellä on aina kolme reikää kaivettuna maahan, jotta hän pystyy pakenemaan tukalan tilanteen kohdatessa.
Parhaita kumppaneita olisi toinen jänis, koira ja sika.
Kohdalle on sattunut Härkä ja Vaaka.
Enpä tiedä uskoako, mutta rattoisaa noita on joskus lukea. Ei oikien sovi minuun että jänistä pidetään tähtimerkin onnellisempana eläimenä.Perinteisen kiinalaisen astrologian mukaan jäniksen vuonna syntyneitä pidetään hiljaisina, sisäänpäinkääntyneinä pohdiskelijoina, laiskottelijoina ja hyvinä ystävinä.
Jäniksen vuosi on 12 vuoden välein.
Niiden odotetaan olevan vauraita ja hyväntuulisia.
He tulevat parhaiten toimeen Lampaiden , Sikojen ja Koirien kanssa.
- Anonyymi
Olen härkä, mitä siitä sanotaan..?
Härän vuonna syntyneet ihmiset ovat kärsivällisiä ja vähäpuheisia ja he herättävät muissa luottamusta.
He ovat kuitenkin usein omalaatuisia ja kiihkoilevia ja he suuttuvat helposti.
Härkä-ihmiset pitävät yksinäisyydestä, eivätkä he siten erityisemmin nauti sosiaalisesta elämästä.
He ovat myös sangen riippuvaisia toisista ihmisistä, loogisia ja jääräpäisiä.
He ovat tuliluontoisia, ja vaikka he puhuvatkin vähän, ovat he puheissaan sangen kaunopuheisia.
Härkä-ihmiset ovat sekä fyysisesti että henkisesti eloisia ja valppaita.
Heidän kanssaan on yleensä helppo tulla toimeen. He voivat silti olla sangen itsepäisiä ja he vihaavat epäonnistumista ja vastustusta. He tulevat parhaiten toimeen käärmeiden, kukkojen ja rottien kanssa.
- Anonyymi
Suomalaisessa hevoshoroskoopissa olen Karmea Assendaali, vanha juoksija suuruus. Kiinalaisessa kaikki ovat covid19 nykyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927