Älkää huolehtiko meidän muiden asioista.
kyllä tänne Bisset ja Disset mahtuu
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta vietkö Disseltä palsta-Jeesuksen tittelin?
Pertti se rakastaa jauhaa itsestään 🙄
- Anonyymi
Etkö edes sinä hoksaa?
-harmiseikirj- - Anonyymi
Eikö meillä ole täällä nuita tuollaisia jo tarpeeksi? Oli uusi tai ei niin ainakin on taas ääntä liiaksikin. Justiinsa kun oli hetken ns. rauhallisempaa. x.x
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
En, kerro pois.
Enpäs kerro, saat itse päätellä. Vihje, yleensä ilmeisin ratkaisu on se oikea.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpäs kerro, saat itse päätellä. Vihje, yleensä ilmeisin ratkaisu on se oikea.
-harmiseikirj-Meinaatko, että Bisse on Disse? Eikö tästä puhuttu jo jossain?
Disse itsekin sanoi, että juo tänä viikonloppuna. Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, että Bisse on Disse? Eikö tästä puhuttu jo jossain?
Disse itsekin sanoi, että juo tänä viikonloppuna.Occamin partaveitsi..
Se olet SINÄ.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Siis harmis..
No nytkö vasta tajuat? Sanoin sen sulle heti kun tuon tekaisi.
Anonyymi kirjoitti:
No nytkö vasta tajuat? Sanoin sen sulle heti kun tuon tekaisi.
Ja sinä olet? Pönttö?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Siis harmis..
Ihmeen härskiä harmikselta.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja sinä olet? Pönttö?
Eikö kaikki täällä ole aina pönttöjä? xD
Tänään tuntuu olevan etenkin pönttöjen erityispäivä tällä palstalla. \o/ - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja sinä olet? Pönttö?
Mene sinne pöntön luo kahville kun sitä pyydät aina? Oletko rakastunut pönttikseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinne pöntön luo kahville kun sitä pyydät aina? Oletko rakastunut pönttikseen?
W on pönden suurin fani.
Anonyymi kirjoitti:
Pönttis on nyt pylvään päässä, ei se ehdi kahvitella..
- Anonyymi
Disse on bissepäissään rekannut Bissen.
- Anonyymi
Eipä nyt ole.
- Anonyymi
Onko tuo Lageria vai ale ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271