Kyselen tästä nyt silkasta kiinnostuksesta. Itse olen 14v poika ja pituutta löytyy noin 161cm. Isäni on ainakin yli 185cm, äiti 167cm luokkaa ja vuoden ja 3 kuukautta nuorempi pikku-siskoni on jo ohittanut minut pituudessa. Kasvupyrähdyksen on mainittu alkavan noin vuoden sisällä ja aikuispituudeksi on luvattu noin 188cm. En kyllä usko itsekään tähän ennustukseen, sillä tuntuuhan se aika utopistiselta ajatukselta olla kerrakin muita pidempi, vaikka kyllä tuokin pituus toki kelpaisi.
Loppujen lopuksi aikuispituudella ei ole minulle kuitenkaan juuri väliä, kunhan nyt 170cm raja rikkoutuisi.
Minkä pituisina ja ikäisinä teidän kasvupyrähdys alkoi ja kuinka pitkiksi lopulta päädyitte?
5
91
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olin jo 12- vuotiaana 160cm pitkä.
Olen nyt 20 vuotias ja olen n. 175.5cm pitkä.
Olen siis nainen. Äitini on 167cm, isä 184cm, isosisko (2vuotta vanhempi) 177cm ja pikkuveljeni (2vuotta nuorempi) 170cm pitkä.
Että aika pitkiä olemme, äitini lyhin tällä hetkellä.- Anonyymi
Anteeksi, olen siis 176.5 cm pitkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, olen siis 176.5 cm pitkä.
Anteeksi taas, en vastannut yhteen kysymykseesi.
Kasvupyrähdykseni alkoi kun oli 11 ja puoli vuotta vanha.
Loppui siinä 16 vuoden paikkeilla.
- Anonyymi
Siis sun pikkusisko on luulatavasti pidempi, koska tytöillä alkaa murrosikä aijemmin kun pojilla.
- Anonyymi
olen kohta 14v ja olen 156cm ja ennuste on 170cm ja isä 173 ja äiti 160 ei ole kivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657