Entisenä Saarijärveläisenä muistan Kukonhiekan kukoistuksen. Lava oli aina täynnä tanssijoita, joista monet tulivat kaukaa Saarijärven ulkopuolelta. Kuulin, että Kukonhiekka on nykyisin vanhusten humppapaikka. Pitääkö väite paikkaansa?
Onko Kukonhiekka näivettynyt vanhusten humppapaikaksi?
21
413
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää joo samat vanhat pierut esiintyy vuodesta toiseen..
Ottaisivat kunnon bändejä tulis vipinää siihenkin puljuun ja nuorisolle olis jotain aktiviteettia.- Anonyymi
Joku metal ilta myös :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku metal ilta myös :D
Kun on myös Pop & Rock illatkin.
- Anonyymi
Ketäs haluaisitte esiintyjiksi?
- Anonyymi
Menkääs kuulkaa " nuoretkin" tanssikursseille,niin alkaa meno maistua Kukkolassakin teille. Jättäkää se liemen litkuttelu vähemmälle.
- Anonyymi
Bööhöö Rammstein sinne pitää saada Ai niin nehän nauraa koko tuppukylän mustaan aukkoon
- Anonyymi
Kunhan eivät ole alla, kun romahtaa, vaarana on.
- Anonyymi
Mikseivät ole korjanneet?
- Anonyymi
Lattia huojuu kyllä.
- Anonyymi
Siinäpä se. Mikä estää käymästä nykyään.
Taidat olla vanha näivettynyt humppavanhus. - Anonyymi
No en nyt ihan taida, soittaja olen kyllä itsekin , olen soittanut humppaa ja kaikkea ja lähes viimeks jopa zz. toppia. Et !
- Anonyymi
Se kuitenkin pääsee ylös koivillaan,mut mites on ??????
- Anonyymi
Melko samat esiintyjät. Hieman enemmän myös uusia mukaan?
- Anonyymi
💃🕺🪩
- AnonyymiUUSI
No oli Portion boyissa säpinää.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351