Mikä ihmeen terroristi aalto on nyt lestadiolaisilla menossa, kun nostetaan palstalle jonkun muun tekstejä?
Mihinkään muuhun ei voi päätyä, kun niillä pyritään vesittämään ihmisten omat näkemykset.
Toisaalta ne kertovat lahkon ihmisistä. Palstalla on säännöt, kuten maallammekin, mutta ne eivät näy lestadiolaisten käyttäytymisessä, liike- elämässä yms pyrkyryydessä.
Palstalla on omat säännöt, jossa kokonaisvalatien kopiointi on kielletty.
Hävettää puolestanne, koska itse ette sitä osaa tehdä.
Lestadiolisten epärehellisyys ja härskiys.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka niitä nostaa ?
Vanhoja juttuja, olen ihmetellyt tuota.
Eikö ylläpitäjällä ole mitään osaa tässä asiassa, kun kymmenenkin vuoden takaisia asioita laitetaan "vatuloitavaksi", ne jutut on moneen kertaan käyty jo läpi !- Anonyymi
mutta mikään ei muutu, edellleenkin vain lestoilla on synninpesuaineet pullossaan !
- Anonyymi
Epäuskoiset täällä rienaa, vapikset ja muut. Yrittävät sekoittaa omaa oppiansa meidän uskoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäuskoiset täällä rienaa, vapikset ja muut. Yrittävät sekoittaa omaa oppiansa meidän uskoon...
No osa ex-vl porukoista on nykää vapaakirkkolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No osa ex-vl porukoista on nykää vapaakirkkolaisia.
Tai siis nykyään.
- Anonyymi
He söivät joivat ja naivat.
- Anonyymi
Filosofi Nietzsche totesi "Ecce Homo" -kirjassaan, että ihmiset elävät valheessa. "Ecce Homo" tarkoittaa "tässä ihminen" tai "katso ihmistä".
No ei se nyt niin iso rikos ole, ilmeneehän niissä kirjoittaja. Ne on Päivämiehen verkkolehden julkaisuja, tuleepahan valoa tälle palstalle.
Mutta annas olla kun joku uskaltaa tuoda Raamatun totuuksia palstalle. .
Siitä se vasta älämölö syntyykin tätiryhmän toimesta.
Päivämieskö valo?
Luuk. 11:35 Katso siis, ettei valo, joka sinussa on, ole pimeyttä.- Anonyymi
Juuri näin, vain me vanhoillislestadiolaiset voimme tuoda valoa tälle syntiselle palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, vain me vanhoillislestadiolaiset voimme tuoda valoa tälle syntiselle palstalle.
Synti ja synti,Herran valituille annetaan synnit anteeksi mutta kas kun ei valittu sortuu syntiin ni sen on heti pyhän hengen pilkka ja käytännössä teko syy sille miks sitä syntiä ei anneta anteeks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synti ja synti,Herran valituille annetaan synnit anteeksi mutta kas kun ei valittu sortuu syntiin ni sen on heti pyhän hengen pilkka ja käytännössä teko syy sille miks sitä syntiä ei anneta anteeks.
Niimpä.
Viimeinen tuomio on kuin neuvostoliittolainen näytös oikeudenkäynti.
Ne jotka tuomitaan kadotukseen niin käytännössä tekosyillä ne sinne tuomitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235