Lestadiolisten epärehellisyys ja härskiys.

Anonyymi

Mikä ihmeen terroristi aalto on nyt lestadiolaisilla menossa, kun nostetaan palstalle jonkun muun tekstejä?
Mihinkään muuhun ei voi päätyä, kun niillä pyritään vesittämään ihmisten omat näkemykset.
Toisaalta ne kertovat lahkon ihmisistä. Palstalla on säännöt, kuten maallammekin, mutta ne eivät näy lestadiolaisten käyttäytymisessä, liike- elämässä yms pyrkyryydessä.
Palstalla on omat säännöt, jossa kokonaisvalatien kopiointi on kielletty.
Hävettää puolestanne, koska itse ette sitä osaa tehdä.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka niitä nostaa ?
      Vanhoja juttuja, olen ihmetellyt tuota.
      Eikö ylläpitäjällä ole mitään osaa tässä asiassa, kun kymmenenkin vuoden takaisia asioita laitetaan "vatuloitavaksi", ne jutut on moneen kertaan käyty jo läpi !

• Anonyymi

mutta mikään ei muutu, edellleenkin vain lestoilla on synninpesuaineet pullossaan !

• Anonyymi

Epäuskoiset täällä rienaa, vapikset ja muut. Yrittävät sekoittaa omaa oppiansa meidän uskoon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäuskoiset täällä rienaa, vapikset ja muut. Yrittävät sekoittaa omaa oppiansa meidän uskoon...

No osa ex-vl porukoista on nykää vapaakirkkolaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No osa ex-vl porukoista on nykää vapaakirkkolaisia.

Tai siis nykyään.

• Anonyymi

He söivät joivat ja naivat.

• Anonyymi

Filosofi Nietzsche totesi "Ecce Homo" -kirjassaan, että ihmiset elävät valheessa. "Ecce Homo" tarkoittaa "tässä ihminen" tai "katso ihmistä".

• No ei se nyt niin iso rikos ole, ilmeneehän niissä kirjoittaja. Ne on Päivämiehen verkkolehden julkaisuja, tuleepahan valoa tälle palstalle.

• Mutta annas olla kun joku uskaltaa tuoda Raamatun totuuksia palstalle. .
        Siitä se vasta älämölö syntyykin tätiryhmän toimesta.

Päivämieskö valo?

Luuk. 11:35 Katso siis, ettei valo, joka sinussa on, ole pimeyttä.

• Anonyymi

Juuri näin, vain me vanhoillislestadiolaiset voimme tuoda valoa tälle syntiselle palstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, vain me vanhoillislestadiolaiset voimme tuoda valoa tälle syntiselle palstalle.

Synti ja synti,Herran valituille annetaan synnit anteeksi mutta kas kun ei valittu sortuu syntiin ni sen on heti pyhän hengen pilkka ja käytännössä teko syy sille miks sitä syntiä ei anneta anteeks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Synti ja synti,Herran valituille annetaan synnit anteeksi mutta kas kun ei valittu sortuu syntiin ni sen on heti pyhän hengen pilkka ja käytännössä teko syy sille miks sitä syntiä ei anneta anteeks.

Niimpä.
        Viimeinen tuomio on kuin neuvostoliittolainen näytös oikeudenkäynti.
        Ne jotka tuomitaan kadotukseen niin käytännössä tekosyillä ne sinne tuomitaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3847
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2596
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2025
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1521
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      85
      1302
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      500
      1300
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    Aihe