tää o varmaa vitu hyvä paikka kirjottaa tätä mut anyway oon 15v poika ja oon 70kg eli siis iha normaalipainoine, mut silti tuntuu ja näytän ehkä vähän lihavalta, mitä pitäs tehä, kasvattaa lihaksia vai?
hyvä juttu
Anonyymi
3
172
Vastaukset
Mielestäni voisit antaa itsesi kasvaa ja kehittyä rauhassa aikuiseksi ennen salitreenien aloittamista, mutta ei pienestä lihasjumpasta haittaa ole.
Mahdollista lihavuuttasi on hankala kommentoida tietämättä pituuttasi.- Anonyymi
Miten pitkä olet? Siihen sitä paino on helpompi verrata kun ikään.
- Anonyymi
Vielä kasvu/teini vaiheessa muutenkin on vaikea arvioida, vaikka olisi pituus, että mikä on sopiva ja taas kerran kannattaa näissä asioissa koulun terevydenhoitajalta kysyä jolla on koulutus ja kokemus nuorten terveydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647