Moro oon 166cm poika 15v voinko vielä kasvaa pituutta haluaisin edes tulla 170cm? Murrosikä alkanu aikoja sit. Vanhemmat ei niin pitkiä.
15v poika 166cm
6
120
Vastaukset
- Anonyymi
Se menee lähes aina sinun vanhempien mittojen mukaan. Jos he eivät ole pitkiä niin ei sinustakaan välttis paljoa pidempi tule. Mutta monta tarinaa olen kuullut, että ihan fyysistä pituutta on kasvettu lisää vielä armeijassa/armeijaikäisenä. Ihan varma siis ei voi olla asiasta, mutta vanhemmista ja suvusta saa jonkun keskiarvon.
Se keskiarvo on usein osuvampi kuin mitä lääkärit lupailee.
Terveelliset elämäntavat auttaa pituuskasvuun. Jos poltat tupakkaa niin ei ole toivoakaan siitä, että kasvaisit pidemmäksi.- Anonyymi
Fyysista pituutta tosiaan armeijassa voi muutamia senttejä tulla syystä kun lihasmassa kehittyy niin selkäranka 'pitenee' hieman lihasten nostaessa nikamia.
- Anonyymi
Mäki oon 15v poika ja 167 cm pitkä ja isä on 166cm ja äiti pidempi kuin isä. En tiedä kasvanko vielä.
- Anonyymi
useimmat kyllä kasvaa 15v jälkeenkin
- Anonyymi
Mä oon 159.5cm tai 160cm ja joulukuus 15
- Anonyymi
Usein sanotaan, että pojat voi kasvaa vielä armeijassakin. Eiköhän siis vielä tule 15v. jälkeen pituutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667